Suau suau

Un relat de: Xitus

Cada cop que surto amb vosaltres, aprenc. Sóu dues persones amb la humiltat feta humilment bandera. Em frena. Valoro la vida. Em trastorna (em trenca els esquemes). els temps es dilata per unes hores. JO procuro crear, vosaltres creeu constatant. Matiseu. Sóu la bombolla que necessita el meu caràcter per a fluir. M'afineu la precisió i em relativitzeu l'evident allunyament (ho estic deixant, perquè mata). Aprenc que sense presses també puc crear, i viure, i fruir, i tenir més ànimes amb qui compartir el misteri de la vida. els elogis són mútuus i tots comptem el mateix. Ens apreciem i no ens fa res mostrar-ho, perquè això ens uneix més. Tots tres tenim ganes d'aprendre, i és que ens queda molt per aprendre, dels altres, de nosaltres en grup, de cada un en solitari...

Aviat ens veurem. Pau. Valor. Vida. Il·lusió.

Comentaris

  • Sense presses[Ofensiu]
    Mieta | 08-02-2006 | Valoració: 10

    Els caràcters es mesclen, creant una nova atmòsfera. No t'allunyis...encara que a vegades costi i, que la vida mateixa pugui desarrelar-te d'on ets.

    Les coses més fàcils poden ser les més difícils. I, potser que per fruir calgui abans que et toqui el vent a la cara suaument, perquè el disfrutaràs més que no pas si és batzegades ;P

    Per la meva part, t'aprecio, i molt... I els dies que parlem, ens veiem, sortim, aprenc noves coses de tot, però sobretot de tu.

    Creixent al teu costat
    Una gran abraçada P7!