Striptease cibernètic ( Part 2 )

Un relat de: joandemataro

Bé, si veniu de la part 1, sabreu que anava pel segon punt del meu striptease particular...

2.En segon lloc sé que jo no tinc una gran tècnica però el que ara necessito és donar a conèixer als altres com em sento, com rebo, quines són les meves sensacions... I si algun dia arribo a escriure amb bona técnica i estil segur que sentiré una gran satisfacció personal, la meva autoestima ho necesita. Tanmateix, jo crec que per ser un bon poeta calen dues aptituds essencials: una tenir sensibilitat i l'altra saber-la comunicar, i és aquesta última la que cal anar adquirint a base de pràctica( per això em presento, humilment als reptes poètics visuals del fòrum), treball, esforç... Fins i tot diria que en un futur els científics descobriran el gen del poeta( nº...? )

3.En tercer lloc si visiteu la meva pàgina a RC veureu que, a part de la meva biografia i una fotografia que vaig fer a peu del Montseny, tinc una llarga llista d'autors preferits... Bé, jo la titularia millor " els meus autors contactats" perquè és el que he fet, us he anat afegint a mesura que us anava enviant o retornant missatgtes... L'ordre, doncs, és a l'atzar. Si teniu portàtil poseu-lo en posició vertical i així veure que per mi tots esteu a la mateixa alçada... Tots esteu al mateix punt de partida. A partir del qual estic segur que sortiran noves i grans amistats, encara que de moment virtuals...

4.En quart lloc...

-Escolta Johan una miqueta...és que avui sóc jo que tinc pressa , saps?
- Qué me dises Charlio, ya te has cansao de escuchiarme...
-No Johan però és que tinc molta feina a casa. La dona em fa planxar, escombrar, cuinar,...
-Hombre Charlio entoses mañana ya seguimos...( Quien te ha visto y quien te ve, Charlio!!)

( To be continued...)
Ep, ja queda poc... El millor per això, eh!
fins demà doncs
joan

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer