Striptease cibernètic ( i Part 4 )

Un relat de: joandemataro

Com us havia promès , si veniu de la part 3 ( enllaç ) avui em trec el tanga i quedo despullat del tot...que cadacú s'imagini el que vulgui... A vegades és millor la imaginació que la realitat.

Bé reprenc el meu nu integral a l'últim paràgraf de la part 3... Com us deia...
El que sí podem controlar és la manera d'afrontar la vida: com rebem el que ens porta l'atzar, com ho acceptem i alhora com ho adornem i millorem al nostre gust, o també com ho podem canviar; però en aquest cas cal vigilar molt.... A vegades voler canviar les coses pot ser pitjor , doncs una cosa que ens sembla dolenta, en realitat no és la pitjor que ens hauria pogut plantofar l'atzar....Però això t'ho va ensenyant la vida i cadascú la viu com vol o com pot...

Jo estic convençut que en lloc de malbaratar el temps volent canviar-ho tot, és millor aprendre a acceptar el que tenim i viure-ho amb intensitat, amb tranquil.litat, amb honradesa, amb pau, sense presses, compartint, donant, rebent,...

En fi, és com una filosofía de vida... Espero que ara que m'he despullat del tot davant vostre em conegueu una miqueta millor i pogueu entendre també millor els meus relats i poemes.

Us envio una abraçada molt encaixada de part meva, del Johan i del Charlio.

( The End ) (*)
(*) Això també apareixia , quan era petit a les pel.lícules que feien, de Hollywood ,per la tele... Ja pensàvem que voldria dir que s'havia acabat perquè normalment el dolent havia mort o la parella d'enamorats es feien un piquet als llavis...
Fins aviat
joan

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer