SOVINT ME L'AGAFO I M'HI ENTRETINC

Un relat de: Jaumedelleida
SOVINT ME L'AGAFO I M'HI ENTRETINC

Quan hom sol viure en solitud durant molt de temps, és lògic que el seu cap estigui a tothora barrinant idees, que en els millors dels casos, consisteixen en com poder-se complaure en coses que li suposin un mínim de plaer i li donin autosatisfaccions.

Aquest és el meu cas. Molt sovint en les meves passejades pels espais verds (pocs, per cert) i carrers principals de la meva ciutat, em fixo en la gent que camina i sobre tot, amb enveja sana, les parelles que es mostren afectives entre sí, donant-se tota mena de carícies i besos en prova del seu mutu amor. Oh l’amor!. Això és el que més m’esperona per tal d’inspirar-me després.

Per aquest fet doncs, sovint (d’aquí el títol del relat) flash! em ve una idea al cap i la retinc en espera d’obrir-me la cartera i extreure’m la meva llibreteta de butxaca i em poso a anotar-la de seguida per tal de que quan arribi a la meva llar no m’hagi marxat del cap. Un cop ben instal•lat a casa, em situo davant del meu portàtil, m’agafo la llibreteta en qüestió, cerco la frase que se’m va inspirar prèviament i hi jugo i hi treballo fins que em surt un relat suficientment apte com perquè es pugui publicar. La qual cosa, i un cop vist com ha quedat, no he dubtat gens de fer-ho, no sense abans, reconèixer que el títol que hi he posat no és del tot afortunat. Crec que hagués estat molt més encertat i adient posar per exemple: “Sovint me l’agafo i hi treballo" (referint-me a la frase, és clar) no fos cas que me’l publiquessin dins de l’apartat d’eròtics i despertés la curiositat d’aquells lectors més morbosos, com així crec que deu haver passat en el vostre cas. O potser m’equivoco?

Comentaris

  • Jo abans també ho feia[Ofensiu]
    Pau Mora | 23-09-2012

    No m'havia fixat en el títol però crec que no és el més important del relat. És com un virus benigne, una passió que té el procés, una malaltia molt sana i divertida que no necessita cura.

  • la veritat?[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 20-09-2012

    m'ha decebut.

    Dius que no voldries que el titllessin de eròtic i tu mateix el classifiques com eròtic.

    Bé, potser algun dia seràs tan comentat com la que té ara més comentaris, però el camí és llarg.

    Que tinguis sort!

  • Molt bo[Ofensiu]
    elenam | 19-09-2012 | Valoració: 10


    M'agrada molt el doble sentit que li has donat i sempre amb aquest to d'ironia.
    Et felicito!!!

  • MOLT BONA[Ofensiu]
    montsepema | 17-09-2012

    Doncs si els títols son prou intel·ligens per atraure l'atenció dels lectors, i bon relat, si senyor sovint me l'agafo i m'hi entretinc..................

  • Jajaja[Ofensiu]
    Anaïs | 17-09-2012

    Pels malpensats i encuriosits que cliquem a veure que hi diu, molt bé molt bé.
    Un somriure,
    Anaïs

  • Adicció[Ofensiu]
    Antònia Puiggròs Muset | 16-09-2012 | Valoració: 10

    Molt bo, Jaumedelleida, però ves en compte, entretenir-se massa provoca adicció i abans deien que infertilitat i tot!

  • Dobles sentits[Ofensiu]
    Carles Ferran | 15-09-2012

    Segueixes amb la teva excepcional habilitat per trobar temes impensables a partir de títols cridaners que atrauen l’atenció immediata, jugant amb les paraules i els dobles sentits. I de dia en dia et superes.
    Una abraçada.

  • Bona, aquesta[Ofensiu]
    Illadestany | 15-09-2012 | Valoració: 10

    Molt bona, aquesta, noi!
    Bona la broma, però també la metàfora d'allò que , en el fons, sublimem en les nostres creacions: la solitud, la sexualitat, l'afecte, les mancances en general.

  • Molt encertat![Ofensiu]
    Caram caram | 12-09-2012

    Això que dius, sospito que ens passa a gairebé tots els RC errants, però tu a banda d’agafar-te-la i entretenir-t’hi, has aconseguit treure’n el suc.
    Enhorabona!

  • Dons no t'equivoques...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 12-09-2012


    ...seré mal pensada!!!

    Has sabut lligar molt bé, el títol, el contingut i el final, molt divertit.

    Gemma

  • Molt divertit, i...[Ofensiu]
    menttha | 12-09-2012

    Gràcies per fer-nos somriure Jaume !

    Menttha

  • quin susto[Ofensiu]
    elena07 | 12-09-2012 | Valoració: 7

    Jaume , ufffff, tens una forma d' expressar les coses que m'agrada molt, endavantttttttttttt
    Elena

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Foto de perfil de Jaumedelleida

Jaumedelleida

365 Relats

727 Comentaris

368879 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
Jaume Climent o Jaumedelleida. Lleidatà d'obligació i devoció.
Considerat un observador ciutadà de la seva ciutat natal, fa que a vegades col·labori amb la premsa local, mitjançant Cartes al Director i d'altres publicacions veïnals.

Autor de la novel·la L'ANSIA (Novel.la tèbia) [Gènere eròtic] Editorial CARPE DIEM (esgotada a llibreries, solament disponible digitalment a través del seu blog: Jaumedelleida

Autor del poemari BATECS (Amors, Enyors, Eros) Editorial:HONTANAR

Correu de contacte: jaumedelleida@gmail.com