Sota un llençol

Un relat de: Annix

Sota un llençol penso,
tot el que tu ets per mi,
tot el que em fas sentir.

Dormint al teu costat
et dono gràcies per ser aquí,
per no fallar-me mai.

I el sol va sortint,
poc a poc i sense presa
igual que tu vas fent.

Em quedo sola en el paraís,
mentre tu ja has obert
el regal del nou dia.

T'apropes a mi,
m'abrases i em petonejes
tendrement.

Bon dia princesa,
ja torna a ser aquí,
el teu princep favorit.

Ja hi ha dos regals oberts,
que formen un de sol
tu i jo i qui ho diria...

Comentaris

  • gràcies carme[Ofensiu]
    Annix | 31-08-2005

    moltes gràcies carme!! m'ha fet molta ilusió poder veure un comentari en el meu poema, poca gent, me'n comenta i m'agrada que hem diguin si el que he fet, agrada o no. per això et dono les gràcies. bé ara es temporada d'estiu i estic en relax total pero quan comenci la vida estressant d'estudiant de ben segur que et trobaràs algún poema meu per aqui penjat.

    GRÀCIES

  • M'encanta, Annix...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 14-05-2005

    ...i no deixis d'escriure. El teu poema és bo. Has sabut expressar molt bé els sentiments, plantejar-los molt bé i oferir-nos-els amb l'amor que sents.
    Continua escrivint i no ho deixis. Veient aquest poema estic segura que ets capaç de poder escriure tot allò que desitgis.

  • FranK | 06-04-2005 | Valoració: 10

    :-) i a veure si t'animes a participar al concurs... ;-)

l´Autor

Foto de perfil de Annix

Annix

12 Relats

24 Comentaris

15479 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Sóc l'anna, una noia de 15 anys, de Barcelona que desde fa un parell d'anys escric poemes, quan em sento sola o amb ganes d'explicar alguna cosa a algú. Practico Patinatge artistic, i m'agrada molt escoltar música, apart d'escriure i dibuixar. En la meva vida he viscut bastants paratjes i un d'ells, l'actual, està marcat per un noi molt especial. Com molt bé podeu veure en alguna poesia, tinc els pares separats, desde que tenia 10 anys.