sopaR Curt

Un relat de: ixnuir

Una fàbrica de versos
al voltant d'una bona taula,
un desig de posar cares
als prodigis de la xarxa,
una nit de coneixences
amb rialles a cada banda,
uns somnis agermanats
entre acudits, copes
i gols del Barça.

Aquest sopar ha estat curt...
Repetim?

Comentaris

  • oooooooooooh![Ofensiu]
    angie | 01-11-2008

    Doncs vés preparant-te. Cada any, quan s'apropa Nadal, no sé per què però acabo embolicant-me en l'organització del sopar abans de festes.
    Així que no sé si serà Curt o llArGGG, però espero que n'hi hagi un. (pssst, ja estic cercant lloc).
    Veig que vas quedar tocat per la vareta màgica dels embogits relataires! jejeje

    Petons!

    angie

  • gràcies pel comentari[Ofensiu]
    EstelMDR | 20-04-2008 | Valoració: 10

    ja sé que aquest comentari pot semblar per compliment, però no,

    sicerament m'ha agradat molt aquest text i l'he volgut comentar.


    (el detall de gols del barça m'alegra el dia^^, després del 0-0 d'ahir...)


    Estel11

  • Gràcies,[Ofensiu]
    deòmises | 22-02-2008 | Valoració: 10

    encara que no vaig poder assistir al sopar de RC (per causes laborals), pels teus versos a tota aquesta gent que forma part de la pàgina, on m'hi autoincloc, a l'espera de ser-hi acceptat.

    Una abraçada i de nou gràcies, d.

  • que maco[Ofensiu]
    Pa amb Tomàquet | 15-02-2008

    gaudir dels amics
    i de la gent que sent com tu

l´Autor

Foto de perfil de ixnuir

ixnuir

22 Relats

82 Comentaris

30930 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
BIOGRAFIA REVISADA
Sóc un noi barceloní de 17 anys (17? no home, no, que des del 12 de novembre ja són 18...) amb molt bon rotllo i ganes de disfrutar de la vida.
Tinc moltes i molt diverses aficions, que van des de la música (escoltarla, cantar-la i últimament he fet també alguna petita composició senzilla (cal dir que és molt senzilla))fins al cine (tot i que últimament no hi puc anar gaire ja que tinc moltissississima feina), la literatura (llegir-la i crear-la) i xerrar amb els bons amics (aquesta potser és la que més practico tot i que d'entrada, a vegades em costa una mica relacionar-me amb gent nova).
A més, els qui em llegiu, ja anireu veient que sóc un romàntic empedernit, però que també toco de peus a terra i em preocupo molt per la societat en que vivim (hi ha qui em diu que em preocupo massa).
Per acabar només dir-vos que m'encantaria que comentéssiu tots els meus escrits, que, encara que no ho creieu, m'interessen molt les opinions.
P.D. Gràcies a tots els relataires que ja m'han comentat, sou els millors.
( P.D. Per cert, el meu nick es pronuncia com una paraula plana i la x és com la de xocolata i no pas com la de taxi. )

si algú vol més sobre mi... el meu flog recent estrenat: www.fotolog.com/sal_i_sucre