Són només mentides!

Un relat de: Bonhomia
Som amics de les pàgines grogues?
Som amics de la guerra i la discusió política?
No.
Som amics del capitalisme?
I deI del neoliberalisme?
D'espases de foc que no existeixen?
És que no tenim la nostra imaginació?
És que hem de debatre el que diuen les notícies a la tele, que només ensenyen el que convé als interessos de gent que mai s'ha sacrificat per a res?
És que ens interessa la violència i la manera com l'enfoquen en un debat còmode de plató? No és massa contradictori?
És que no sabem que el nostre cos és la única nostra arma per estar en pau i poder viure? Això si.

Importen els diners, però la política només canvia les coses d'elit, amb picardia per robar-nos l'esmorzar.

Doncs no siguem pessimistes! Hi hagi qui hi hagi assegut al sofà de les tuteles de les mentides mediocres i enemistoses, fem la nostra vida! Som independents! Tenim llibertat! Gaudim-ne, collons!


Ignoremloooooooooooooooooooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No formen part de la nostra vida, tenim el nostre propi plaer!



Sergi Elias
12-11-11

Comentaris

  • Mentides i grosses[Ofensiu]
    franz appa | 14-11-2011

    Per què se sostenen, si en el fons volen emmascarar realitats tan simples?
    Potser cal que molts com tu les continuïn cridant així d'alt, així de clar.
    "És que no sabem que el nostre cos és la única nostra arma per estar en pau i poder viure?".Vet aquí una pregunta que enuncia una veritat, una d'aquestes simples realitats a les quals em referia.
    Salut... i plaer!
    franz

  • Marteta | 14-11-2011 | Valoració: 10

    A vegades s'ha d'aprendre a ser feliç només amb el que un mateix pensa, i no dependre del que fassin els altres. Ignorar als que no t'importen és una gran passa, però fer-ho a vegades pot dur unes consequències que cadascú ha d'assumir.
    M'ha agradat :)

  • entenc el teu ...[Ofensiu]
    joandemataro | 14-11-2011 | Valoració: 10

    cansament Sergi, és important no cremar-se i escoltar el propi cos, no sóc ningú per donar-te lliçons. Cadascú posa de la seva part com pot, no t'ho prenguis malament.

    gràcies de nou per comentar-me i pel teu contacte

    una abraçada
    joan

  • interessant sergi...[Ofensiu]
    joandemataro | 13-11-2011 | Valoració: 10

    aquesta manera d'enfocar el desencís actual que hi ha de manera generalitzada en la nostra societat amb els polítics i la política en general.

    la trobo genial, abans d'acabar amb mal de fetge per la impotència que un sent ... però que això no suposi un passar de tot sinó una actitud positiva que ajudi a gastar les forces en noves propostes que ajudin a canviar les coses...

    ei ! i no puc més que agraïr-te moltíssim el teu comentari al meu últim poema, has estat molt amable i m'ha fet molta il.lusió

    rep la meva més cordial abraçada, fins aviat
    joan

  • El nostre cos en la vnostra vida[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-11-2011

    Ei, que jo sí que ho sé!
    Ja fa temps que vaig arribar com tu a una determinada conclusió:
    el nostre cos, el que és capaç de sentir, pensar, i crear, és la única nostra arma i només tenim una vida per emprar-la.
    Precisament en el meu darrer relat faig literatura a partir d’aquest mateix punt de partida.
    I creo per plaer, ja sigui un relat o un petó, tant em fa.

    Endavant, Sergi! A viure la vida...

    T’envio una abraçada tardorenca i viva,
    Unaquimera

  • Tot i que[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-11-2011

    no entenc de política m'és impossible ignorar les bestieses que diuen i fan els polítics.
    No sé si ja t'ho he dit alguna altra vegada però penso que , sigui qui sigui el que hi hagi al davant , sempre serà el mateix.
    Bon dia , benvolgut Sergi !
    Una abraçada.

    Nonna

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

513914 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.