Són les tres.

Un relat de: Noè Reverter Segarra
Són les tres i un minut. Són les tres i dos minuts. Són les tres i tres minuts. Són les tres i quatre minuts. Són les tres i cinc minuts. Són les tres i sis minuts. Són les tres i set minuts. Són les tres i vuit minuts. Són les tres i nou minuts. Són les tres i deu minuts. Són les tres i onze minuts. Són les tres i dotze minuts. Són les tres i tretze minuts. Són les tres i catorze minuts. Són les tres i quart. Són les tres i setze minuts. Són les tres i disset minuts. Són les tres i divuit minuts. Són les tres i dinou minuts. Són les tres i vint minuts. Són les tres i vint-i-un minuts. Són les tres i vint-i-dos minuts. Són les tres i vint-i-tres minuts. Són les tres i vint-i-quatre minuts. Són les tres i vint-i-cinc minuts. Són les tres i vint-i-sis minuts. Són les tres i vint-i-set minuts. Són les tres i vint-i-vuit minuts. Són les tres i vint-i-nou minuts. Són les tres i mitja. Són les tres i trenta-un minuts. Són les tres i trenta-dos minuts. Són les tres i trenta-tres minuts. Són les tres i trenta-quatre minuts. Són les tres i trenta-cinc minuts. Són les tres i trenta-sis minuts. Són les tres i trenta-set minuts. Són les tres i trenta-vuit minuts. Són les tres i trenta-nou minuts. Són les tres i quaranta minuts. Són les tres i quaranta-un minuts. Són les tres i quaranta-dos minuts. Són les tres i quaranta-tres minuts. Són les tres i quaranta-quatre minuts. Són les tres i quaranta-cinc minuts. Són les tres i quaranta-sis minuts. Són les tres i quaranta-set minuts. Són les tres i quaranta-vuit minuts. Són les tres i quaranta-nou minuts. Són les tres i cinquanta minuts. Són les tres i cinquanta-un minuts. Són les tres i cinquanta-dos minuts. Són les tres i cinquanta-tres minuts. Són les tres i cinquanta-quatre minuts. Són les tres i cinquanta-cinc minuts. Són les tres i cinquanta-sis minuts. Són les tres i cinquanta-set minuts. Són les tres i cinquanta-vuit minuts. Són les tres i cinquanta-nou minuts. Són les quatre. Són les quatre i dos minuts. Són les quatre i tres minuts. Són les quatre i quatre minuts. Són les quatre i cinc minuts. Són les quatre i sis minuts. Són les quatre i set minuts. Són les quatre i vuit minuts. Són les quatre i nou minuts. Són les quatre i deu minuts. Són les quatre i onze minuts. Són les quatre i dotze minuts. Són les quatre i tretze minuts. Són les quatre i catorze minuts. Són les quatre i quart. Són les quatre i setze minuts. Són les quatre i disset minuts. Són les quatre i divuit minuts. Són les quatre i dinou minuts. Són les quatre i vint minuts. Són les quatre i vint-i-un minuts. Són les quatre i vint-i-dos minuts. Són les quatre i vint-i-tres minuts. Són les quatre i vint-i-quatre minuts. Són les quatre i vint-i-cinc minuts. Són les quatre i vint-i-sis minuts. Són les quatre i vint-i-set minuts. Són les quatre i vint-i-vuit minuts. Són les quatre i vint-i-nou minuts. Són les quatre i mitja. Són les quatre i trenta-un minuts. Són les quatre i trenta-dos minuts. Són les quatre i trenta-tres minuts. Són les quatre i trenta-quatre minuts. Són les quatre i trenta-cinc minuts. Són les quatre i trenta-sis minuts. Són les quatre i trenta-set minuts. Són les quatre i trenta-vuit minuts. Són les quatre i trenta-nou minuts. Són les quatre i quaranta minuts. Són les quatre i quaranta-un minuts. Són les quatre i quaranta-dos minuts. Són les quatre i quaranta-tres minuts. Són les quatre i quaranta-quatre minuts. Són les quatre i quaranta-cinc minuts. Són les quatre i quaranta-sis minuts. Són les quatre i quaranta-set minuts. Són les quatre i quaranta-vuit minuts. Són les quatre i quaranta-nou minuts. Són les quatre i cinquanta minuts. Són les quatre i cinquanta-un minuts. Són les quatre i cinquanta-dos minuts. Són les quatre i cinquanta-tres minuts. Són les quatre i cinquanta-quatre minuts. Són les quatre i cinquanta-cinc minuts. Són les quatre i cinquanta-sis minuts. Són les quatre i cinquanta-set minuts. Són les quatre i cinquanta-vuit minuts. Són les quatre i cinquanta-nou minuts. Són les cinc. Són les cinc i un minut. Són les cinc i dos minuts. Són les cinc i tres minuts. Són les cinc i quatre minuts. Són les cinc i cinc minuts. Són les cinc i sis minuts. Són les cinc i set minuts. Són les cinc i vuit minuts. Són les cinc i nou minuts. Són les cinc i deu minuts. Són les cinc i onze minuts. Són les cinc i dotze minuts. Són les cinc i tretze minuts. Són les cinc i catorze minuts. Són les cinc i quart. Són les cinc i setze minuts. Són les cinc i disset minuts. Són les cinc i divuit minuts. Són les cinc i dinou minuts. Són les cinc i vint minuts. Són les cinc i vint-i-un minuts. Són les cinc i vint-i-dos minuts. Són les cinc i vint-i-tres minuts. Són les cinc i vint-i-quatre minuts. Són les cinc i vint-i-cinc minuts. Són les cinc i vint-i-sis minuts. Són les cinc i vint-i-set minuts. Són les cinc i vint-i-vuit minuts. Són les cinc i vint-i-nou minuts. Són les cinc i mitja. Són les cinc i trenta-un minuts. Són les cinc i trenta-dos minuts. Són les cinc i trenta-tres minuts. Són les cinc i trenta-quatre minuts. Són les cinc i trenta-cinc minuts. Són les cinc i trenta-sis minuts. Són les cinc i trenta-set minuts. Són les cinc i trenta-vuit minuts. Són les cinc i trenta-nou minuts. Són les cinc i quaranta minuts. Són les cinc i quaranta-un minuts. Són les cinc i quaranta-dos minuts. Són les cinc i quaranta-tres minuts. Són les cinc i quaranta-quatre minuts. Són les cinc i quaranta-cinc minuts. Són les cinc i quaranta-sis minuts. Són les cinc i quaranta-set minuts. Són les cinc i quaranta-vuit minuts. Són les cinc i quaranta-nou minuts. Són les cinc i cinquanta minuts. Són les cinc i cinquanta-un minuts. Són les cinc i cinquanta-dos minuts. Són les cinc i cinquanta-tres minuts. Són les cinc i cinquanta-quatre minuts. Són les cinc i cinquanta-cinc minuts. Són les cinc i cinquanta-sis minuts. Són les cinc i cinquanta-set minuts. Són les cinc i cinquanta-vuit minuts. Són les cinc i cinquanta-nou minuts. Són les sis. Són les sis i un minut. Són les sis i dos minuts. Són les sis i tres minuts. Són les sis i quatre minuts. Són les sis i cinc minuts. Són les sis i sis minuts. Són les sis i set minuts. Són les sis i vuit minuts. Són les sis i nou minuts. Són les sis i deu minuts. Són les sis i onze minuts. Són les sis i dotze minuts. Són les sis i tretze minuts. Són les sis i catorze minuts. Són les sis i quart. Són les sis i setze minuts. Són les sis i disset minuts. Són les sis i divuit minuts. Són les sis i dinou minuts. Són les sis i vint minuts. Són les sis i vint-i-un minuts. Són les sis i vint-i-dos minuts. Són les sis i vint-i-tres minuts. Són les sis i vint-i-quatre minuts. Són les sis i vint-i-cinc minuts. Són les sis i vint-i-sis minuts. Són les sis i vint-i-set minuts. Són les sis i vint-i-vuit minuts. Són les sis i vint-i-nou minuts. Són les sis i mitja. Són les sis i trenta-un minuts. Són les sis i trenta-dos minuts. Són les sis i trenta-tres minuts. Són les sis i trenta-quatre minuts. Són les sis i trenta-cinc minuts. Són les sis i trenta-sis minuts. Són les sis i trenta-set minuts. Són les sis i trenta-vuit minuts. Són les sis i trenta-nou minuts. Són les sis i quaranta minuts. Són les sis i quaranta-un minuts. Són les sis i quaranta-dos minuts. Són les sis i quaranta-tres minuts. Són les sis i quaranta-quatre minuts. Són les sis i quaranta-cinc minuts. Són les sis i quaranta-sis minuts. Són les sis i quaranta-set minuts. Són les sis i quaranta-vuit minuts. Són les sis i quaranta-nou minuts. Són les sis i cinquanta minuts. Són les sis i cinquanta-un minuts. Són les sis i cinquanta-dos minuts. Són les sis i cinquanta-tres minuts. Són les sis i cinquanta-quatre minuts. Són les sis i cinquanta-cinc minuts. Són les sis i cinquanta-sis minuts. Són les sis i cinquanta-set minuts. Són les sis i cinquanta-vuit minuts. Són les sis i cinquanta-nou minuts. Son és el que tinc. Son etern és el que cerco.

Comentaris

  • Calordeforn[Ofensiu]
    Noè Reverter Segarra | 11-05-2015 | Valoració: 10

    No tinc un gran nivell d'anglès, més bé és bastant mediocre baix, però li donaré un cop d'ull a la pàgina web.

  • Transparent[Ofensiu]
    Noè Reverter Segarra | 11-05-2015 | Valoració: 10

    Se'm va ocórrer la idea mentre perdia el temps a una classe, per tant es podria dir que vaig aprofitar el temps mentre el perdia?

  • osti tu![Ofensiu]
    Fidel Català | 11-05-2015

    o ets un geni... o no saps com perdre el temps. Un altre dia m'expliques de què va tot això, avui no l'encerto.

    per cert, vas tard ja són les quatre!

l´Autor

Noè Reverter Segarra

24 Relats

41 Comentaris

21928 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
No en tinc ni idea d'escriure,
i escric.
No en tinc ni idea de música,
i componc.
No en tinc ni idea de la vida,
i visc.
(Noè R.S.)