Somriures abandonats

Un relat de: vespertina

Un perill, absurdes frases sense destí.
Esperes miracles i reps abraçades.
Camines amb passes fermes, directes, ben marcades.
És una mena de melancolia el que t'acompanya en el viatge.
I somrius, davant de la mort.
Et creus forta però les cames et fallen. Els núvols negres contribueixen a la profunda confusió que t'acompanya. Neguit, mala cara, cansament.
Un pou. Ja fa massa temps que hi estàs ficada.
Comprens que no es pot tenir tot, però això no et consola. Necessites veure la sortida, i la sortida ets tu mateixa. Fins que no et fagis cas no saltaràs, no tindràs força per buscar la teva energia, el teu somriure abandonat.

Comentaris

  • Hola vespertina![Ofensiu]
    ROSASP | 16-10-2005

    Crec que tens molta raó, només hi ha un lloc on podem trobar la manera de retrobar el somriure i sortir del pou. La força més gran està dins nostre i fins que no escoltem la seva veu que crida en va, no podrem trobar aquesta energia que ens permet saber-nos especials i únics.
    Jo t'ho dic després d'haver escoltat durant molt de temps més als demés que a mi mateixa.
    Cal somriure's a un mateix per poder somriure i gaudir dels somriures dels demés amb tota la seva màgia i intensitat.
    L'amor i l'acceptacció té de començar per la nostra pròpia persona, però sembla que durant moltes generacions ens han enviat missatges subtilment camuflats de que això era molt egoista.
    Una bona reflexió.

    Una abraçada i fins la propera!