Somriure

Un relat de: Clar de lluna

El SOMRIURE més profund sorgeix de la senzillesa, d'un instant imprevist.
No té màscara ni sentit, És SIMPLE.
Abocat pel cor sense raó, no presenta egoisme ni ambició,
ÉS SOLS UN GEST SENSE PARAULES, una petita indiferència.

Comentaris

  • Si es curios...oi?[Ofensiu]
    paparola | 30-04-2008 | Valoració: 10

    Però una mirada amb un somriure es una de les millors coses que et pot passar al dia.

  • curt i intens[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 16-03-2008 | Valoració: 10

    Valoro i valoro molt el somriure. És indiferència doncs no necessita complicitat, encara que si la rep, benvinguda.

    Enamorar-se d'un somriure i sentir l'enamorament del somriure.

  • Sencill...[Ofensiu]
    natasha | 16-03-2008 | Valoració: 10

    ...just i no cal més per descriure aquell somriure que fa brillar els ulls de qui el rep. No cal allargar-se gaire per dir això, m'agrada!
    Et seguiré llegint.

  • sencillesa d'una rialla[Ofensiu]
    petite | 23-02-2008

    perque un somriure és només un petit gest.
    un gest que ens identifica i ens fa feliç.

    Regala somriures. :)

  • una joia [Ofensiu]
    jaumesb | 20-02-2008 | Valoració: 10

    que se'ns escapa

  • Realment[Ofensiu]
    llibreta | 06-02-2008 | Valoració: 10

    el somriure és una cosa que no es pot planificar i que surt del fons del cor. Missatge curt i bell.

    Felicitats!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Clar de lluna

Clar de lluna

28 Relats

347 Comentaris

54903 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Una pinzellada de mi

Crec que sempre m'ha agradat escriure petits retalls de la meva vida. Ja de xiqueta, quan començava a tenir ús de raó, escrivia allò que em passava per no oblidar-ho, per retenir-ho en el temps. Els amors i els desamors, els sentiments i les pors, l'amistat i la injustícia, ... han format part d'aquests escrits. Novel·les començades, reflexions interiors, naturalesa observada, ...

Escric allò que sento i allò que imagino, allò que veig i allò que no. És com una droga que tant m'omple d'energia com em buida. Però que sempre em recompensa.

El meu llenguatge és planer i directe, honest amb els meus valors i les meves creences.
M'agrada ser conformista, sense deixar de conformar-me. Lluitar per allò que val la pena. M'agrada créixer i aprendre. Observar. Ensopegar amb pedres per recuperar-me i continuar caminant.

M'agrada viure a pesar de les dificultats i gaudir de tots i cada un dels instants que em brinda la vida.

Però per damunt de totes les coses, m'agrada estimar i sentir-me estimada incondicionalment.

Una abraçada!

Comenteu el què us sembli, doncs estic aquí per aprendre, moltes gràcies per avançat!!!

El meu e-mail: clardelluna@hotmail.es