...Somnis!

Un relat de: xeisha

Somnis d'una il·lusió trencats per la desesperança dels temps sense futur.
Sí, són silencis que es volen convertir en paraules, però que no troben els mots exactes,
hi ha coses de les que no te n'adones fins que no les vius.

Bufa vent.. tremolen els vells camins i n'apareixen de nous,
gaudeix de cada instant perquè és l'únic que et quedarà de la vida:
Els petits moments.

...deixa't emportar fins allà on tu, només tu, vulguis
cap allà on tu vulguis anar... però...

desperta i VIU! VIU!

Comentaris

  • Petites coses[Ofensiu]
    MarBlava | 15-01-2007 | Valoració: 10

    són les que donen sentit a la vida.
    Cercar el sentit ple, és gaire bé sempre impossible.
    Per això, com tu dius, els petits moments són els que ens donen ganes de tirar endavant i viure.
    T'he llegit a un comentari que has fet i he arribat al teus poemes.
    Crec, que ets força sensible i nostàlgica.
    No se perquè, però a la tele quan anunciaven els playmobils, deien "Los clics de Famobil", pot ser una resposta a perquè tu els hi deies "clips"?
    Una forta abraçada i endavant amb els teus somnis.

  • Desfinitivament, m'agrada el teu pensar![Ofensiu]
    Arbequina | 09-06-2006 | Valoració: 8

    He llegit algun comentari que t'han fet. Hi deien que respirava, el teu poema, optimisme.
    No hi estic d'acord. Crec que treu forces del pessimisme, o millor dit i com jo ho interpreto: treu forces del realisme. La vida és una, s'ha d'aprofitar.
    Molt acertat remarcar la importància dels petits moments. jo també sóc una gran defensor i gaudidor (si se'm permet inventar paraules) dels petits moments. Són els que van quallant poc a poc i es que queden, també.
    Poc a poc, m'he acabat els teus cinc relats. En fi, espero que en publiquis més.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Hola!![Ofensiu]
    fada_negra | 14-03-2006

    M´ha agradat molt...No calen grans moments,ni paraules complicades...les coses senzilles son les més makes...com el teu poema...genial!!!
    Petons

  • perfecteeeeeee!!!!!!![Ofensiu]
    puixi | 03-03-2006 | Valoració: 10

    segueix aixi que podràs arribar molt lluny es un poema que m'ha fet posar la pell de gallina. No paris d'escriure que d'aqui a uns anys ja seras femosa. Anims i endevant

  • VIUUUUUUUUUU[Ofensiu]
    instants | 01-03-2006

    viu, plora, riu , salta i crida, sigues fidela tu maeix car que et prenguin per boig i apren que el cami és molt llarg!!!

    Visca la Vida!!!

    Salut

  • xeisha | 01-03-2006

    Merci pels comentaris!! animeu molt a continuar escribint, fa només un dia q el vaig penjar i ja l'ha llegit algú, fa molta il·lusió : )

  • somiar...[Ofensiu]
    nanauet | 28-02-2006

    M'ha agradat força... molt d'optimisme en el poema!
    Que visquin els somnis!!

Valoració mitja: 9