SOMNIS

Un relat de: montserrat vilaró berenguer




A mi que sóc un bitxo molt raro em passen coses estranyes. Fa un any vaig somiar amb la meva tia Lola , que fa 28 anys és morta i jo li deia Adéu en una terminal d' un aeroport. Avui no he somiat amb ella , he somiat el meu avi tota la nit. El veia com si el tingués davant meu.Ha sigut un somni estrany parlàvem de persones que també ja no són aquí, inclús en alguna que no he conegut mai ,però he estimat el seu record.
El meu subconscient em deu jugar males passades car , avui he recordat al matí, era el seu aniversari.
És sorprenent la ment, crec no en sabem ni un borrall del que pot fer.
De totes maneres m' alegro molt haver somiat amb el meu avi, una de les persones que més he estimat i estimo. També era una de les persones més inteligents i amb més memòria i capacitat d' explicar històries que he conegut mai. Profunda admiració he sentit sempre per ell. No cal dir que jo la seva única neta era la nineta dels seus ulls.
M' alegro molt haver pogut encara que sigui en somnis, veure la seva cara i que els seus expressius ulls blavissims m' hagin contemplat. Sentir la seva veu que mai oblidaré. Ha sigut un somni bell.
Avi no t' oblidaré mai !

Comentaris

  • M'ha cridat l'atenció el títol "Somnis"[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-10-2017

    perquè jo també vaig escriure un relat amb aquest títol.

    Jo també somnio molt i quasi sempre amb persones estimades que ja no hi són.

    M'agrada el segell tan personal dels teus relats, Montse.

    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323915 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.