LLIBERTAT / "Somnis tricentenaris"

Un relat de: mar - montse assens
LLIBERTAT


Som hereus dels anhels
dels nostres avantpassats
forjats en setges.

Cau el destí de la nostra veu
en mans alienes.

Tres-cents anys.

Hem après a reconquerir la paraula,
a estimar-la, a reviure-la.

Són somnis galzats
en els nítols de la Terra
i en l'ardit cor
d'un Poble indefallent
que vol bategar lliure.

Vencerem!

Perquè ja no hi ha treva
que justifiqui la rendició
al jou de l'esclavatge.

La LLIBERTAT
avui l'escriu la veu del Poble.




Poemes escrits a quatre mans per Anna Rispau i Montse Assens.

Comentaris

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / Benvolguda Relataire:

    La teva obra, presentada a la convocatòria “Somnis Tricentenaris”, ha estat seleccionada per formar part del volum recopilatori que recollirà totes les obres finalistes. Els beneficis d’aquesta publicació seran destinats a la Marató de TV3 2014, dedicada a les malalties del cor.

    És per això que et demanem que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclosa al recull (Data màxima: 30 de setembre).

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça concursos.arc@gmail.com, el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,
    Comissió de Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ SOMNIS TRICENTENARIS

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure l’obra ...................................................................................................
    de la qual en sóc autor/a, en el recull "Somnis Tricentenaris".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

  • Quatre mans com quatre barres[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 10-09-2014 | Valoració: 10

    Felicitats Montse, felicitats Anna per aquestes lletres! M'encanta constatar la vinculació que sentim a Relats en Català entre terra i lletra, nació i llengua. Felicitats pel to magnífic, pel ressò de lluita, per la força de l'optimisme i la il·lusió pel demà. Una abraçada doble, Montse i anna.

    Aleix

  • Un camí d'esperança[Ofensiu]
    Materile | 10-09-2014 | Valoració: 10

    ...dibuixat a quatre mans que s'uneixen en un mateix sentit.

    Un Poema preciós en el qual es reclama una llibertat tan somiada i amb tanta paciència esperada.

    Felicitats!!

    Una abraçada compartida,

    Materile (Maria Teresa)

    P.D.

    Perdona la curiositat, Montse: com és que a mi no em surt el títol i l'anunciat "Somnis tricentenaris"? Ho havia d'haver escrit jo en el meu relat?, Ho puc posar o no cal?




  • Bé quatre mans molt bé !![Ofensiu]
    Annalls | 09-09-2014


    aiis, aquí a casa vostreés on menys se us coneix !!!!! Sempre ha de ser lo del sabater? ui un lapsus, no era " en casa del ferrer cullera de palo """


    Petonets d' una sola boca a quatre galtes!!