Somnis molt reals

Un relat de: nurbreatheme
Avui he somiat amb tu. Feia molt temps que no em passava, i avui el meu subconscient m'ha obligat a recordar-te.

He recreat una història per la qual ja havíem passat, he pogut veure una altra vegada aqueixos xiquets de 15 anys, amb il·lusions, amb esperança, i amb moltes ganes de viure. I sincerament, m'he alçat del llit pensant que encara tenia aqueixa edat, fins i tot he mirat el mòbil a veure si tènia algun missatge de bon dia teu, com solies fer en els vells temps. I en adonar-me que tot era un somni, m'he posat trista... bé, trista exactament no, però si que he sentit una mica de nostàlgia. I crec que açò no és res bo.

A voltes encara et sent a prop, i ni tan sols sabem res un de l'altre. Tot s'ha quedat en records... però no uns simples records, si no els millors que he pogut assaborir fins ara, i la veritat és que tot és molt diferent des que la tu et vas anar de la meua vida.
Jo he canviat, tu has canviat. El meu entorn, la meua vida i els meus sentiments han canviat. I ara sóc incapaç de voler a algú més del que t̶'̶e̶s̶t̶i̶m̶e̶ et vaig estimar a tu.
Ni jo mateixa m'aclarisc amb el que sent realment.

Et recorde amb dolçor, amb molta tendressa, però sobretot amb molt amor.
I sempre serà així.
Crec que aquest és el sempre mes sincer que he dit en la meua vida.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer