Somnia

Un relat de: L'últim de la classe

Unicament una motivació empeny un somni a convertir-se en realitat. El somni més preuat, el que sembli impossible... Si hi ha un motiu per fer realitat aquell somni, res el fa impossible. Tu ets la única persona capaç de complir els teus somnis, però tots podem ser ajudats. Si alguna cosa et tira enrere es que aquell motiu no és un motiu prou fort.
Jo sóc capaç de dur a terme els meus somnis, perquè en tinc motius, i encara que no tinc ni idea de com serà el futur, se que, ara que escric el present, tinc la possibilitat de somiar tan com vulgui per després tenir motius per viure.
L'estat d'ànim respon a la manera de veure la vida, i dic la manera perquè, en el fons més objectiu, tots hi veiem el mateix. La vida és l'estímul, nosaltres aportem la reacció.
Si tens un somni no el deixis mai per impossible, busca alguna cosa que et doni la força que necessites per dur-lo a terme i mira la vida amb els colors de l'arc de sant martí si cal.
Res t'impedeix somniar. Tu t'impedeixes realitzar els teus somnis.

Comentaris

  • Si, un 10!!![Ofensiu]
    Roserdeljardi | 01-08-2007 | Valoració: 10

    Perque tens tota la raó!

  • Tens tota la raó. Nosaltres som el límit.
    I el millor en no pensar en el futur! Ja ens el trobarem, no hi ha pressa.

    L¡escriptor mediocre

l´Autor

Foto de perfil de L'últim de la classe

L'últim de la classe

11 Relats

10 Comentaris

10906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
La vida ensenya moltes coses... suposu que sempre hi haurà gent a la que no li interessa aprendre...