Somni de tu

Un relat de: errebe

Nit fosca,
sigil·lós botxí,
maça que amorteix
enteniment i camí.

Somnis esclaus,
turments al magí,
dol la teva absència
al desert coixí.

Inhabitada llum,
poderós verí,
que subtil adorm
a fada i fadrí.

Somnis maleïts
perseguint destí,
nien al meu cap
si no ets amb mi.

R.B. <09.2009>

Comentaris

  • Tot allò que falta[Ofensiu]
    jOaneTa | 06-11-2009 | Valoració: 10

    quan no és amb tu, allò que et recorre per dintre quan només pots enyorar...
    gràcies per llegir-me i així permetre que et descobrís.

    jOaneTa

  • Enyor en soledat[Ofensiu]
    Unaquimera | 23-09-2009 | Valoració: 10

    Quina grata sorpresa trobar publicats nous poemes teus en tornar a passejar per RC, un cop acabat l'estiu i tancat el parèntesi de les vacances amb l'obligada desconnexió que suposa.

    Aquest Somni de tu, tan breu, parla suficientment de la soledat, de l'enyor, de l'anhel de companyia... no d'una companyia qualsevol, és clar, sinó d'aquella que pot omplir el buit i trocar la melancolia en dolçor, el turment en plaer, els somnis en realitat.

    Ha estat un plaer llegir-te de nou!
    No aturis la teva inspiració, deixa-la expressar-se i comparteix-la, que molt s'enriquiran llegint el seu fruit!

    T'envio una abraçada de tardor tot just començada,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de errebe

errebe

26 Relats

36 Comentaris

29559 Lectures

Valoració de l'autor: 9.52

Biografia:
Nascut a Vilafranca el darrer any de la dècada dels 50, un mes avans de la revolució de Cuba.
No se si escric be o malament, el que sí es cert es que em manen els sentiments...
Gràcies per tot, per legir-me, per les crítiques, bones o dolentes i no dubteu em corregir-me sempre que faci falta.
Ah! perdoneu alguna falta ortogràfica que se'm escapi (vaig anar a col·legi a l'época del Sisquet), i no he fet mai cap curs de català.