Somiar, pensar, dubtar, actuar, ser, viure, somriure...!

Un relat de: ULLERES

Somio amb el demà,
amb els riures, les hores, la màgia…
I el cel ple d'estrelles radians.

Un crit contra el racisme
i un per a la llibertat.
Un plor per la injustícia
i un pensament ple de crítica social.

Somio amb el demà,
perquè jo, tu, ell i ella
sortim al carrer per no parar
de cridar.
No ens guardarem la veritat!

Un crit contra la rutina,
els malentesos i els malenganys.

Unes paraules amb idees
i un crit contra la societat.

Somio amb el demà,
en que un nou dia esdevindrà.

Somio amb el demà
perquè no pot ser
ni de cap altre manera
ni somni de cap altre persona
ni història escrita amb gotes de sang.

Utòpic i bohemi, ara i sempre, més enllà.

Somio amb el demà,
ja que encara no he après a actuar.
dubtar. Pensar. Actuar. Ser.
Actuar, viure i somiar.

Somio amb el demà, però també, somio
que en el dia d'avui us dono les
gràcies per l'energia prestada.
la Força, la llum i les abraçades.



Encara creus que els meus somnis mai seran reals?

Comentaris

  • " Encara creus que els meus somnis mai seran reals ? "[Ofensiu]
    kispar fidu | 05-01-2006

    "i encara creus que no somio en un món fet a la meva vida? Que lluito per unn dies més clars. Per més somriures. Que aposto per unes cares i uns rostres més alegres.
    Encara creus que esti errat? que no puc desitjar aquesta felicitat? Somiar, pensar, dubtar, actuar, ser, viure, somriure..." SI!, jo viuré, somiaré, actuaré i seré pensant i dubtant dels somriures!

    Somiaré en un somriure infinit.
    Dubtaré d'aquests rostres foscos i apagats.
    Actuaré per lluitar pels meus somnis.
    Seré qui sóc, i tal com sóc.
    Somriure als plors.
    Pensaré que vull continuar vivint. Vivint una vida que em pertany i per la qual lluito.

    Jo somiaré, viuré i actuaré per una voda una mica millor. Per un somriure alegre i per uns somnis reals..."

    molt maco! i trobo que desprén una gran força. Molt valent!

    ens veiem!

    Gemm@

  • genial[Ofensiu]
    nani | 02-08-2005

    m'ha encantat
    sobretot el principi
    m'ha encantat

    genial

    res més a dir:
    genial

    et llegiré :P

  • seré molt breu...[Ofensiu]
    ombradelvent | 02-08-2005

    simplement... com t'han dit ja...i com sempre he dit jo, no deixis de somiar... es veritat que potser dels somnis no es viu... pero crec que sí que és ben cert que els somnis ens ajuden a tirar endavant una vida a vegades feixuga... simplement... em coneixes molt be, i tinc la sort de dir que jo tambe et conec bastant, i sé del cert que compliràs tots els teus somnis... aixi que no deixis mai de la vida de lluitar per ells... sé que per tu seran reals... molts ànims i moltíssima sort en tot el que facis... espero veure't aviat...
    no canviis mai, mai i mai

    una abraçada molt forta...

    gerard

  • viure i somriure[Ofensiu]
    George Brown | 01-06-2005

    Responent a la pregunta final: ... i tant que poden ser reals!!

    ...ara bé, s'ha d'actuar, a part de dubtar, pensar i somiar, hem d'actuar, per canviar la realitat i fer complir tots els somnis.

    Vivim en un món on, per sort, somiar encara és gratuït (... i que duri!), no hi ha res més bonic que somiar... sí, hi ha una cosa millor, que un somni és faci realitat, per tant, després de somiar toca actuar.

    M'ha agradat molt el poema, expresses els teus desitjos d'una forma molt simple i senzilla, i directe, amb un to calmat i relaxat.

    continua somiant...

    una abraçada,
    Jordi.

  • somia[Ofensiu]
    fill de les ombres | 18-05-2005 | Valoració: 10

    i no deixis de fer-ho, perquè els somnis, més ellà del pensament, del dubte, de l'acció, de ser, de la vida i dels somriures, són allò que ens fa viure, així que val la pena morir per ells.

    podria agrair-te moltes coses però la que més m'omple és que m'hagis fet saber que algunes de les meves paraules han omplert algun dels teus buits.

    compartirem el somni abans i després d'anar a dormir, ara i sempre.

  • Molt positiu[Ofensiu]
    esperanza | 12-05-2005 | Valoració: 9

    El teu poema m'ha agradat molt, em dones permís per fer-ho servir com a reflexió amb un grup d'adolescents? Espero que sí. Està molt bé creure que tot es pot aconseguir, encara diria més, crec que ens estàs convidant a tots a viure el somni!
    Gràcies pel teu poema.

  • dels somnis a la realitat[Ofensiu]
    eternasomiadora | 26-04-2005 | Valoració: 10

    M'agrdat molt el teu relat somiar per a un nou mon sense injusticia, ple d'al.legria uns somnis que s'han de fer realiatat ja! Que es un somni precios. Unaa abraçada.

  • endavant les atxes![Ofensiu]
    quetzcoatl | 26-04-2005

    Hola!!

    M'ha encantat el teu poema!! A part de tenir un bon ritme i que les rimes no queden gens forçades, esta ple de llum i entusiasme!! Genial!

    I una pregunta.... tu... ets de la plana?

    una abraçada!

    m

  • No deixis de somiar![Ofensiu]
    somnisdeboira | 25-04-2005 | Valoració: 8

    Espero que tot el que somies un dia es faci realitat... be... no ho espero, se que sera realitat! Son somnis que no son utopics!
    Segur que qualsevol que llegeixi el relat acabara responent a la pregunta final que si que pot creure en els teus somnis! Aixi doncs... força i endavant! Continua aixi, acompanyat d'aquesta gent especial que t'envolta!

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de ULLERES

ULLERES

44 Relats

63 Comentaris

47866 Lectures

Valoració de l'autor: 9.32

Biografia:
Poseu-me a prova...i jo mateix em sorprendré de saber qui sóc.