Som l'amor

Un relat de: Canela fina
Ulls amb regust de tristesa, miro més enllà de la mel que em transporta a l’interior de la teva mirada, hi veig malenconia. La voldria atrapar per embolicar-la d’amor, llàgrimes que vessen records d’un temps passat que s’ha entestat a desaparèixer. Et veig lluitar, corres darrere uns sentiments que fugen desendreçats, moments que s’esvaeixen, passions que s’han fos. Et voldria embolcallar, protegir-te, fer-te un palau de vidre i no obrir la porta a ningú que et volgués fer una ferida. No tinc tant poder, el cor fa punxades i jo només puc abraçar-te perquè sentis que pots deixar-te anar, com tu necessitis, plora, crida o respira, jo t’abraço i et sostinc.

Se n’ha anat el somriure, les cames han perdut l’energia, caus plegat davant meu amb els braços de mantega. Sóc aquí, mira’m, hi sóc.

T’abraço per a que et puguis deixar anar, et fas petit i amb força aguanto el teu dolor, puc fer-ho, puc amb tot el que necessitis deixar anar ara i aquí, així, tan petit com t’has fet em sento prou forta per acompanyar el teu patiment, comparteix-lo amb mi.
Plores, amb petons et recullo les llàgrimes i veig el desig, et crema entre els dits buscant les carícies que tant has anhelat, t’estimo.

Em prems els pits amb fermesa i t’hi enfonses buscant la protecció, amb delicadesa t’agafo la cara i et prenc un petó, em vols? Sí, et vull.

Així, de genolls, m’assec damunt teu buscant la fusió que ja fa estona que tenim, et respiro l’alè i et poso dins meu, un sospir i ha tornat la mirada entremaliada que somriu. Em moc a un ritme extremadament lent, busco l’amor que hi ha dins teu, regala’m el teu amor.

Petons de sucre acompanyats del balanceig, humits, clavem les ungles a l’esquena, ferits d’emoció, plorem de passió perquè és un amor amb dolor. Arquejats de plaer, sostinguts l’un en l’altre, exhalem un orgasme pletòric.

Som, nosaltres som, l’amor de veritat.

Comentaris

  • Seductor relat[Ofensiu]
    Joan Carles Jorba | 13-04-2018 | Valoració: 10

    És un dels temes que ens mou i pel qual vivim. El teu relat m'ha seduït. Molt bonic.
    Salut,
    Joan Carles

  • Sentiment i passió[Ofensiu]
    S.Wulff | 29-12-2016 | Valoració: 9

    La barreja de sentiments i emocions amb el plaer, la passió.... Potser això es l'amor...o no?. En el meu cas m'ho has fet sentir així, es el que m'has transmès. I m'ha agradat!
    Gràcies!

  • Bon relat[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 01-07-2016 | Valoració: 10

    Molt bonic, et llegire

  • Gràcies[Ofensiu]
    Canela fina | 29-06-2016

    Gràcies pels vostres comentaris!!!!
    Una abraçada a tots els relataires.

  • molt bonic[Ofensiu]
    arua87 | 28-06-2016

    ets molt tendre i emocional

  • Entenedor, molt , des de l'ànima[Ofensiu]
    Mena Guiga | 28-06-2016

    Però, canela fina: la vida segueix!

    Afegeixo una cita de 'The testing-tree', de S. Kunitz (no l'he llegit, però és la cita d'un llibre que avui començo: 'El prodigiosa viaje de Edward Tulane):

    (però ho tradueixo a la nostra rica llengua):

    "El cor es trenca i es trenca
    i viu de trencar-se.
    Cal passar per l'obscuritat
    i aprofundir en ella
    sense mirar enrere"

    (potser t'ajuda. Potser m'ajuda. Potser ajuda a més gent) (jo espero que un 'sanador' avui em reguli les energies...som energia i cal destapar bloquejos: la salut ho demana, la que parteix de l'essència del que som).

    Abraçada i viu i riu i somriu!

    Mena

  • !?!?!?[Ofensiu]
    jomagi | 28-06-2016 | Valoració: 10

    Els sentiments...... hi ha home que voldria ser dona i al inrevés. .... Tot és un cúmul de sensacions indefinibles.... És, podria dia dir, una immensa història humana plena o buida......
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58023 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa