Som el vent i jo

Un relat de: Ullsblaus1

A vegades al meu costat et sento,
tu i jo sols.
Tu m'agafes de la mà,
amb la teva brisa marina,
t'eleves,
ens elevem.
Ja no noto els peus a terra,
anem pujant,
el teu aire especial ens envolta a tots dos
en una bombolla d'il·lusions i somnis,
i sentim coses que mai ningú ha arribat a sentir.
Més a dalt dels edificis ens enlairem,
i tot sembla un somni,
però és tan real!
Tots dos pugem a un núvol de colors,
ben frescos.
Alliberats de tots els mals estem i
sentim forces que mai havien arribat a imaginar,
amor, joior, descans, pau, tranquil·litat… tot de cop.
Jo i el vent, només.

Comentaris

  • jo també m'enganxo[Ofensiu]


    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • escenciadetaronja_ | 09-09-2008 | Valoració: 10

    De veritat ets del 95?
    M'encanta com escrius! M'ha agradat molt aquest relat!
    Jo també vull anar amb el vent! Però te'l deixo per tu, que te'l mereixes ;)

  • Clar de lluna | 08-08-2008

    ...és increïble com amb la teva edat pots escriure tan i tan bé! Felicitats! M'ha agradat molt, continua així!

    Una abraçada!

  • Saps què, Marc?[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 29-07-2008 | Valoració: 10

    Aquest preciós poema teu, ha fet que jo, també em sentis enlairada i gaudis, amb tu, d'un passeig fins a un núvol de colors.
    Jo diria que cada vegada escrius més bé, sobretot, no ho deixis mai.
    T'agraeixo molt els teus comentaris.
    Un petó.
    Nonna_Carme

  • Preciós...[Ofensiu]
    F. Arnau | 29-07-2008 | Valoració: 10

    Marc!

    Magnífic aquest poema teu, dedicat a un dels elements que més ens encisa, per la seua força, per la seua capacitat de canviar els nostres estats d'ànim, i també (perquè no?) per la lírica que ens inspira el seu udolar de llop...

    Una abraçada!
    ... I endavant!

    FRANCESC

    PS Gràcies per comentar la meua cançó "Quan somnies". Ara ja la pots escoltar, doncs l'he posada a la "bio"...

  • Amb el vent de la llibertat[Ofensiu]
    Melcior | 18-07-2008 | Valoració: 10

    l' esperit de coneixer ,
    el món dels teus somnis
    i la ment plena de fantàsia ,
    la teva gran imaginació ,
    no té ni idea del teu futur .
    Endavant!

  • M'admira [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 14-07-2008 | Valoració: 10

    que sent tan jove escriguis relats i poemes amb tant de pes i tan be. Dels teus textos es desprèn una gran capacitat i destresa de ploma, demostrant a més una gran maduresa. Em satisfà que gent jove com tu en porti tan bons auguris en mantenir viva la nostra llengua.
    Aprecio moltísim els teus comentaris i t'animo a seguir endavant amb tanta força i empenta.
    una abraçada,

    J. Lluís Cusidó i Ciuraneta

  • GRÀCIES[Ofensiu]
    JOSEFINA | 13-07-2008 | Valoració: 10

    Gràcies ullsblaus1 per llegir-me i per comentar-me. D'aquesta manera, m'has permés de conèixer els teus escrits, que són ben bonics. Endavant !!
    JOSEFINA

  • Uns bons començaments,...[Ofensiu]
    rnbonet | 12-07-2008

    ...xicon! Hi veiem sensibilitat, bona feina; ulls que saben veure i esperit que entèn. I paraules per trasmetre'ns les sensacions, les tonalitats del viure; el goig d'anar copsant cada racó humà...
    Segueix! Amb salut i rebolica!

  • Ulls blaus,[Ofensiu]
    Carme Raichs | 11-07-2008 | Valoració: 10

    et felicito per la bellesa i la profunditat dels teus poemes. Relament tu ets un lletraferit de neixament. Segueix sempre endavant i no deixis d'escoltar aquesta veu interna que t'empeny a escriure.
    El teu camí és ple de sol, i jo tinc ganes de gaudir de les teves guspires poètiques. felicitats!
    Una forta abraçada.

    Carme

  • Endavant![Ofensiu]
    Lior | 10-07-2008 | Valoració: 10

    Hola!
    Quan he llegit a la teva biografia que només tens tretze anys... buf! No m'ho podia creure després de llegir la poesia. M'ha agradat molt, t'animo a seguir penjant els teus relats.
    I si et publiquen el llibre (destigem que així sigui), ja ens ho faràs saber.
    Si tens temps i en tens ganes, m'agradaria molt que llegissis algun dels meus relats i que me'l comentessis.
    Per cert, tens uns ulls preciosos.

    Fins aviat!

  • No deixis d'escriure!!![Ofensiu]
    DANA | 10-07-2008 | Valoració: 10

    Ulls blaus...quan he vist l'any que vas nèixer i llegeixo els teus relats...doncs no puc evitar pensar en quan jo tenia la teva edat...vaig començar a escriure poesies més o menys com tu...tot i que un dia...van fer cap al mar Mediterrani, a mig camí entre MAllorca i BArcelona...ara també escric, però les meves primeres "obres" qui sap on paren...tan de bó tinguis sort i et publiquin el que has enviat a l'editorial però si no és així...no et desanimis...al cap i a la fi...tampoc és el més important!. Si et ve de gust, podries llegir el meu poema "Poesia, amor i un xic de bogeria", m'agradaria saber-ne la teva opinió. Gràcies.
    Dana

  • Jove poeta madur...[Ofensiu]
    Anagnost | 10-07-2008 | Valoració: 10

    No saps com valoro els teus comentaris, amic escriptor. I estic content de veure que et continues prodigant en aquesta pàgina, jove poeta. Sí, content i admirat de la maduresa dels teus versos tot i que et queda tant de camí per recórrer. No saps com sóc de feliç de veure que noves generacions d'escriptors s'incorporen a la tasca de salvar la nostra llengua i de dignificar-la. Endavant, amic, no desisteixis.

    Ah, per cert, aquest poema és preciós!

  • el vent[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 10-07-2008 | Valoració: 10

    Preciós i sensible. El vent un personatge enriquidor. Després de llegir-te he tret al cap per la finestra i mirant el cel no he trobat cap núvol.

  • Com en un somni....[Ofensiu]
    MarBlava | 09-07-2008 | Valoració: 10

    M'he deixat bressolar pel teu poema, com una fulla al vent.
    Com en un somni t'he acompanyat en el teu vol màgic.
    Que bonic és somniar i sentir la dolça brisa del vent o la fúria d'un huracà!

    M'encanta com escrius, espero que no te'n cansis mai. I que jo pugui llegir-te molts, molts anys....

    Petonets,
    MarBlava

  • Visca la joia de viure.[Ofensiu]
    JOANPG | 08-07-2008 | Valoració: 10

    Aquest poema t'el comentas tu mateix quan escrius a la teva biografia alló de "La vida sense colors, no és vida. Els colors sense la vida, no són colors."

    Els teus sommis, les teves ganes de viure.s'ajuntan amb la teva fantasia i portat pel vent ens fas gaudir de la teva joia. Endevant que com més temps passa, millor ho fas.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • Hola!!![Ofensiu]
    Aina_R | 08-07-2008 | Valoració: 9

    Encantada de veure que segueixes publicant relats!!!

    Endavant!!!

  • Quina sensibilitat![Ofensiu]
    - | 08-07-2008

    Descrius perfectament una sensació meravellosa...
    T'he llegit poc, ho reconec. Però et puc assegurar que m'hi poso ara mateix, i amb ganes.

    Una abraçada

    Rosella

Valoració mitja: 9.93

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

81878 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats