Solució - - - > > > Gardela

Un relat de: Red Pèrill
En Shevere caminava arran d'acera en un joc falsament perillós amb nom de petit barranc, de suicidi de tira còmica. Portava tota la setmana omplint bústies editorials de manuscrits esperant un efecte boomerang que de moment es tenyia de silenci. "El maleït talent sota sospita!!!" pensava recordant el gran Andrés Montes.

Fumava i vagarejava sense rumb, i canturrejava una melodía com de trombó miolat. S'imaginava olorant les teves calces, tu asseguda i oberta de cames sobre un tamboret. S'imaginava amorrant el nas al cotó acolxat, inspirant el teu perfum intens, apretant-te les cuixes amb un amor sobtat de postal però en plan gamberro. Quina desgràcia haver de conformar-se amb els efluvis de verb i adjectiu, amb les elucubracions sordes del músic de carrer. La novel.la es veia immersa en un espiral fangós de pes insoportable.

Va tornar a casa, va recollir el diari, i va fer un soduku com a excusa per teixir l'ambient de groove i psicoanàlisi i es va fumar un puret olor a vainilla...
Va arrencar una fulla del calendari, va somriure cínicament, i va agafar un paper de cuina.

El típic final de -----> Solució: gardela.

Comentaris

  • el desconcert del solitari[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 15-01-2011

    en tots els sentits, del seu amor solitari, ben vàlid perquè no, i allò que somiar no té preu, i a sobre és gratis.

    Relat caòtic i ben trenat, visió d'una societat que ens envolta i que a voltes, o bé sempre, volem ignorar.

    Ferran.