Sols un somni..

Un relat de: Evaaa

Em trobe sola al llit, amb ansies de somiar, somiar tot allò que supera la realitat.

Tanque els ulls i comense a imaginar que estic amb tu, al teu costat.

Somie que estem a un camp tombats al sól, abraçats i mirant el cel.. Veiem les estreles, tan lluminosses i grans, i en eixe moment tu em xiuxiueges a l´orella que m´estimes, que em vols, que soc molt important per tu, i jo, jo em senc afortunada per tindret, i et dic que et vuic..

Ens besem, cada vegada mes apasionadament, ens llancem besos l´un a l´altre, sense saber on serà la seua fí..

Els dos ens desitgem bojament, les nostres mans semblen no saber el que fan. Comencem a desnudar-nos l´un a l´altre, i ens mirem, ens trobem els dos nus, i els nostres ulls comencen a plenar-se de desig, estem encisats d´amor. Som dos bojos enamorats que desitjen estar per sempre junts.

Ens abracem i ens quedem mirant les estreles de nou, desitjant que no s´acabe mai el moment d´estar junts, i ens dormim, cos contra cos, amb un somriure a les nostres cares, esperant que la llum del Sol ens desperte, i començar el dia junts..

I en eixe moment quan estic tan feliç, sona el despertador, i em done compte que tot ha sigut un somni..

Ara sols em queda el record d´un somni, que potser, algun dia és faça realitat.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer