Sols a casa.

Un relat de: La noia dels llavis vermells
Va tancar la porta amb clau. Estàvem sols a casa, els seus pares treballaven. No érem parella, érem dos joves que s’ho volien passar bé, que volien fer ús de la seva joventut. Es va llançar sobre meu, em va besar. Va continuar besant-me, el vaig fer continuar. Ens besàvem violentament mentre ell em tocava el cul, me’l premia ben fort. Els nostres cossos es balancejaven junts mentre el meu entrecuix palpava el seu sexe tapat per la roba. Necessitàvem treure allò que sentíem. Vam parar per anar a la seva habitació. Vaig somriure, volia tancar de nou la porta. Es va aproximar a mi, els dos estàvem de peu. Els seus llavis eren humits, els meus secs i en un petó esmunyedís es van enganxar. Els seus petons van començar a lliscar pel meu coll sense control, eren molt lents. Vaig començar a despullar-lo, el també ho va fer. Vam quedar-nos en roba interior. Els nostres cossos xocaven a la vegada que ho feien les nostres llengües. El vaig agafar, vaig espantar-lo al llit, va caure, vaig ficar-me damunt seu. Cada cop tenia més ganes de sentir-lo meu. Em va treure el sostenidor. Els petons baixaven fins arribar als meus pits. Me’ls tocava, me’ls mossegava, me’ls besava. Les meves mans tocaven el seu sexe, el vaig acabar de despullar. Vaig començar a tocar-lo. Ell va introduir la seva mà a les meves calces mentre em besava al coll. Va arribar als meus llavis, tocava la meva vagina amb força, la mateixa en la que jo el tocava a ell. Introduïa els dits i els treia, pessigava el meu clítoris, volia que mel’ mossegués. No parava de besar-me el coll, em ficava molt calenta. Cada cop em tocava amb més força, el plaer era màxim, li esgarrapava l'esquena, li mossegava el coll, no podia parar de gemegar. Aleshores els petons van tornar a baixar. Va besar totes les parts del meu cos, les zones secretes, racons erògens que jo desconeixia però que ell coneixia molt bé. Sense aturar-se als meus pits, va continuar, aquest cop va baixar molt més, a la zona prohibida. Va començar a besar-me la vagina, la seva llengua lluitava amb els meus llavis, tocs bruscos d’amor. Em matava lentament amb cada llepada que em feia. No sentia pes, no sentia res, només plaer, la meva ment gemia.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer