Soletat amiga meva

Un relat de: TITÀNIA

Benvolguda amiga soletat, per fi he comprès que tu ets l'única que mai m'abandonarà, com la meva ombra, sempre m'acompanyaràs, amb tu puc comptar, i encara que de vegades t'allunyis, sé que tard o dora acabaràs tornant, al principi el retrobament sempre es difícil, jo no et busco però, tu insisteixes a quedar-te amb mi i resignada callo i accepto la teva amistat, en silenci em retrobo amb tu i el meu destí, encara que busqui dreceres acabo fent el camí més llarg i al final me n'adono que només et tinc a tu.

Comentaris

  • ...SEMPRE VENS AL MEU COSTAT....[Ofensiu]
    ATZAVARA | 16-07-2007

    "Els amics que t´estimen
    Mai et deixen sol
    I vénen quan més falta et fan"

    no ho oblidis. per molta soledat que tinguis al teu voltant.
    potser només et falta mirar.

    titania...on ets?

    petons d'una atzavara!



  • Companyia fidel[Ofensiu]
    markitus | 16-07-2007 | Valoració: 10

    Descrius molt bé aquest sentiment, la soletat sempre ens acompanya, n'hi ha que hi saben conviure i n'hi ha que intenten defugir-la, però sempre hi és. M'ha agradat molt.

  • Soledat.....[Ofensiu]
    Densito | 16-07-2007 | Valoració: 10

    Avui celebro haber-t´he trobat.
    Llegir aquest maravellos relat on ens descrius a la perfeccio aquesta gran companya que sempre ens segueix, de vegades de lluny, pero sempre hi es amb nosaltres.
    Jo mateix me n´he cansat i l´he escridassat ; Puta soledat !!!

    Salut i llum
    Densito

  • SOLETAT, MA SOLETAT...[Ofensiu]
    JOSEFINA | 16-07-2007 | Valoració: 9

    El teu escrit, m'ha recordat un de meu, de fa molts anys que començava : soletat, ma soletat, tú sempre em fas companyia ...

  • Sense soledat...[Ofensiu]
    onatge | 15-07-2007 | Valoració: 10

    Potser sense soledat no sabríem què és la companyia... La soledat dóna llibertat per olorar la vida, compartir els poemes amb la lluna, brindar amb el silenci, posar en almíbar els sentiments, besar amb els llavis la rosada de la solitud... Però, dit això -com diuen ara- sí tot el dit es pot fer i compartir en companyia... mmmmm...
    salut, onatge

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82371 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!