SOLEDAT

Un relat de: kefas

On sóc ?
Estic buid ?
Noto que m'omple
un perfum suau,
un frec càlid,
una mirada còmplice
Ets aquí ?
La veig en la penombra.
Somriu i se'n va.
Sé que tornarà aviat.

Comentaris

  • Manifestació:[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-03-2022 | Valoració: 10

    Un bon poema que dius molta sinceritat, perquè saps que ell tornarà...
    Realment està buit, amb aquests versos. Bons sentiments.
    M'ha agradat aquest poema molt.
    Cordialment.

  • La soledat[Ofensiu]
    joandemataro | 03-01-2019 | Valoració: 10

    Pot tenir coses bones a vegades però és com tot... millor no abusar-ne...
    Un sentiment ben descrit en el teu poema
    Salutacions des de Mataró
    Joan

  • Així...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 12-08-2018 | Valoració: 10

    Somniar, de moment, surt de franc... Tal volta és l'únic recurs que ens resta per a sortit de la monotonia i la pressió social de la vida moderna. La solitud també fa anys i com més en passen més patent es fa aquesta. Comptat i debatut , venim sols al món i ens n'amem sols també. Un poema concís, però gran en significança, Nil.

  • No estàs buid[Ofensiu]
    Montseblanc | 06-08-2018

    La soledat pot ser la més nombrosa de les companyies. Si estem en presència d’una altra persona, simplement estem amb aquell ésser humà. Però si estem sols, i per tant podem estar amb qui volem o no, és quan es presenten tots els fantasmes i demés presències que no es poden tocar però sí sentir, tant intensament o més que si es materialitzessin en carn en aquell moment. La soledat és la possibilitat de tenir-ho tot, de recordar-ho tot, de estar amb tots, és la llibertat de les neurones... L’única pega és quan a les persones els hi fa mal aquesta senyora, quan se’n volen desempallegar i no poden...

Valoració mitja: 10