Sola

Un relat de: clariana

Sola camino arreu.

Sola és com he escollit estar.

Sola és com encaro el fred i el vent que va.

Sola m'enforteixo.

Sola gaudeixo.

Sola jec vora el mar, ara de sobte em regalimen llàgrimes de les ninetes que et van captivar.

Les llàgrimes no van soles, es fan companyia. Aquest cop són dolces, aporten tristesa però per sobre de tot orgull.

L'aigua mel que em regalima per la cara em dóna força,
més encara.

Sola m'empapo de dolçor.

Sola se'm delata un cor glaçat, que romandrà així fins l'arribada del bon temps.

Sola decideixo volar fins albirar un lloc on aterrar.

Comentaris

  • betixeli | 03-09-2007

    és molt gran, és molt gran això que has escrit.
    i m'agrada pensar que no dista molt del que penso de vegades, nusé..si m'ho permets potser et fa ràbia però avui m'he reconegut en algun dels teus relats, i no sé gens qui ets ni com vius, però moltes de les coses que dius em fan mirar endins, i reconec que la sensació és sorprenentment agradable. La solitud i el benestar agafats de la mà, i perquè no!
    em sembla que avui llegiré els teus relats de bona nit, no sempre es pot gaudir de la tranquilitat que m'ofereix un moment com aquest.
    Bon vespre clariana.

  • força i tendresa...[Ofensiu]
    ROSASP | 10-02-2007

    Gairebé sempre la paraula solitud s'associa a quelcom negatiu, a una tristesa indefinida, a una carència global.
    M'agrada com dones vida a estar sol i l'omples de matisos.
    Personalment, crec que cadascú de nosaltres estem sols i nus en essència, i que dins nostre hi viu tot un món on no hi manca res.
    M'ha cridat l'atenció la teva biografia. Aquest seguir camins que no porten enlloc i que en canvi obren milers de portes noves. Viure cada instant, assaborint-lo conscientment , però sense aferrar-s'hi amb desesperació.

    Una abraçada i fins la propera!


  • Felicitats![Ofensiu]
    sants78 | 08-02-2007 | Valoració: 10

    "L'aigua mel que em regalima per la cara em dóna força,
    més encara."

    M'ha encantat aquest vers.
    Felicitats per la teva força.

  • ginebre | 01-02-2007

    i sòlida. Amb energia constant i clara.
    Poema que construeix, que edifica, soledat de les pròpies decisions, de la companyia interior i pròpia.
    Gràcies!

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Frida/Núria | 29-01-2007 | Valoració: 9

    i positiu. Gaudir de tot en solitud, una solitud volguda i respectada.

l´Autor

Foto de perfil de clariana

clariana

41 Relats

60 Comentaris

33448 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
Em defineixo com una persona nòmada, talment com els nostres avantpassats. Visc navegant, i sentint que formo part de tot allò que els meus peus trepitgen.
La meva llar és vora el mar, l'aigua em dóna l'equilibri.
Es bo descobrir molts camins que al final no arriben enlloc i et porten a tot arreu, mentre els trepitjes pots trobar moments de felicitats.
Sembla una paradoxa... oi?