Sóc Protagonista

Un relat de: Joan G. Pons
SÓC PROTAGONISTA

M’agrada la frase i l’assumeixo: SÓC PROTAGONISTA DE LA MEVA VIDA.
Què és el PROTAGONISME ? Donar resposta a una sensació natural de “manar” en la meva dinàmica vital.
El Protagonisme implica prendre decisions... projectes....actituds conscients... i destacar al realitzar-los. La gent tria els protagonistes, fa com un cert ranking, segons l’activitat...coneixements...aptituds...empatia... l’esportiva juga un paper destacat.
Sóc un pare, una mare protagonista..... en el temps de jocs...menjars...sortides..... També a nivell de parella, amistat..... El protagonisme connecta, enganxa.
Em costa ser protagonista....cal ser-ho ???
El protagonisme invita a decidir el meu temps vital i això aporta molt. No per un afany de protagonisme.... una valoració.... sinó per mi mateix...un estímul una realització molt més complerta,
El protagonisme personal pot arribar de l’entorn, exterior.... o el motiu sóc jo ???? Cerco reconeixement o cerco realització personal ?
Ser PROTAGONISTA és jugar amb un cert risc a decidir viure i conviure. Tot un repte.
Ser PROTAGONISTA és una actitud atractiva, però també comporta una exigència molt subtil.
M’animo. Us animo. A ser PROTAGONISTES !!!

........................................................

Comentaris

  • molt ben escrit[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 02-01-2015 | Valoració: 10

    Un relat molt maco i entenedor. Bon any nou!!!

  • A mi també m'agrada el títol[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 01-01-2015 | Valoració: 10

    Com sempre, Joan, ens dones una lliçó de saber fer i saber estar, d'unes reflexions que ens ajuden a veure clar l'objectiu de la vida i a saber valorar-nos en tot el que valem, que és molt, sense treure mèrit als demés.

    Bon any nou i una abraçada