Sóc el trist de la ciutat.

Un relat de: unicorn_gris
SÓC EL TRIST DE LA CIUTAT.

Vaig conèixer el Racó Català,
la ilusió em va dominar,
suposo que sempre he estat ambiciós;
al principi va funcionar,
però l'"spam" no el van tolerar,
i la filosofia ni sentir-ne parlar.

Sóc el trist de la ciutat,
la gent m'ha marginat,
bé m'haurà de succeir
d'ara endavant.

A Internet no gaudia
de gaires simpaties,
i vaig tenir moltes traicions,
vaig haver d'abandonar
La Stoa per portal perenne,
i no sóc Crom sinó Unicorn,
molt males estones he passat,
a mans de hackers i maleducats,
i aquest temps no sé fins encara durarà.

Sóc el trist de la ciutat,
la gent m'ha marginat,
bé m'haurà de succeir
amb justícia, no o sí.

Suposo que no puc fer més "spam",
i de la filosofia no sé massa què en faré,
però crec que hauré de ser més normal,
potser més valdrà no tornar als fòrums,
excepte si en fés un de propi,
només el déu sap quin destí tinc.

Sóc el trist de la ciutat,
ni filo ni "spam",
aquest és el meu destí,
qui sap fins quan, qui sap qui.

Qui sap fins quaaan, qui!!

Qui sap fins quan, quan, quan, quan, qui!!

Qui sap fins quan, qui...

Comentaris

  • montserrat vilaró berenguer | 29-03-2018 | Valoració: 10

    No estiguis trist, no val la pena, tots som incompresos , però i que ?

  • Canalitzant el teu àngel de la guarda.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 28-03-2018 | Valoració: 10

    Bon vespre Unicorn Gris,
    he llegit el teu poema "Sóc el trist de la ciutat" i la veritat, no em veig amb cor d'obviar la teva crida desesperada, el teu plany, el teu desencís, el teu desengany i sobretot la, sensació que tens d'ésser un incomprès . Fent un cop d'ull al teu visible historial literari, veig que ets un paio que toca moltes tecles per a poder expressar els teus propis sentiments, la teva creativitat i sobretot per a agradar. Si!, agradar sota diferents perspectives. Unicorn Gris, i perquè no blanc! o blau! o rosa! El gris és el color menys apreciat per la gent, car està associat a molts elements negatius: l'avorriment, l'antiquat, l'insípid, la crueltat i sobretot la tristesa. Si, et parlo d'aquesta, de manera franca i amorosa, encara que no t'ho sembli, és perquè vull que deixes de perdre energia en voler agradar, vull que comencis a agradar-te a tu mateix, vull que no malbaratis la teva "llum" en els "altres". No!, comença per respectar-te. Perquè ningú és millor que tu. La gran majoria de la gent dona una imatge que no es correspon amb que és en realitat. Tu, en canvi, ets despulles psique i emocionalment sense reparar-hi i això comporta estar exposat a detractors, gent sense escrúpols, maleducats com tu bé dius en el teu poema. Jo, mirant la teva foto puc sentir com ets, com penses... i la veritat ets un paio: "campechano", amical, noble, franc, intel·ligent, divertit, amb sentit de l'humor. Aleshores , dit tot això, - aprofita que avui duc el raspall al damunt- no veig perquè has de fuetejar-te. T'encoratjo a que escriguis en positiu, a que treguis el teu peculiar humor, perquè tenir-lo el tens! i ja veuràs que les coses rutllaran millor. Bé, esperò no haver-te molestat ni tampoc haver-te posat en un compromís. Si et serveix de consell, jo , al llarg de ma vida també he patit del mateix mal, però al final, hom diu , fins aquí hem arribat!. Una abraçada, Nil.
    Ah! m'oblidava transmutat de color, unicorn-?.






    (aunque con este último aspecto el color que más se asocia es el azul).

  • Gràcies pel comentari[Ofensiu]
    unicorn_gris | 28-03-2018

    Gràcies pel comentari, Loira.

    Petons, a reveure!!

  • Tristejant...[Ofensiu]
    Loira Durban | 23-03-2018

    Unicorn Gris!

    Potser estàs trist, però no estàs sol perquè la fe ens acompanya sempre! És en coses tan petites i senzilles com un grapat de llenties. Si en vols menjar un bon plat ben fondo, et convido a la meva cuineta de les virtuts. Aquest mes, ja saps que toca la fe... ("Resant llenties").

    Bon cap de setmana!

    Marta

l´Autor

Foto de perfil de unicorn_gris

unicorn_gris

61 Relats

164 Comentaris

35629 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!