Sobreprotecció

Un relat de: Jofre


Segons ha dictaminat la forense, la causa de la mort de l'home de quaranta-cinc anys que jeu panxa enlaire al sofà del menjador amb les parets empaperades amb garlandes florals que semblen retenir l'olor de l'aire resclosit i la floridura, vestit amb una samarreta imperi, pantalons de vellut amb la vora d'un pam i mitjons gruixuts de color blau fosc, tot empal·lidint, encara ara, entre els braços de la progenitora amb la qual haurà conviscut tota la vida, sense excepcions ni frivolitats, servicial i obedient fins a les darreres conseqüències, com si hagués renunciat a l'atribució biològica o s'hagués prostrat per influència sectària, és l'asfíxia. Una asfíxia, però, que uns dies més tard, davant de la persistència de la jutgessa, ella intentarà reduir a simples consignes maternals, per al seu bé, al·legarà, convençuda que ordenar-li que es pincés el nas, hermètic, com si volgués lacrar-lo, no representava prohibir-li definitivament de respirar.

Comentaris

  • Recordatori[Ofensiu]


    Benvolgut/da relataire:

    Recorda que, a més del Concurs ARC de Microrelats ARC A LA RÀDIO 2010, també tenim en marxa aquestes altres activitats:

    - Gimcana Virtual Literària ARC 2010: enllaç

    - Concurs ARC de Narrativa Breu 2010 "Barcelona, t'estimo": enllaç

    - Loteria de l'ARC: enllaç

    - Club de Lectura Virtual ARC: enllaç

    Participa-hi!

    Gràcies,

    ARC


  • Asfixia[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 09-10-2010

    un relat que en el seu concepte i execució, ja és un xic asfixiant.
    Bon relat.

    Ferran

    Coneixes l'Associació de Relataires en Català (ARC)?

    Encara no?

    Doncs aleshores potser no saps que, en breu, l'Associació posarà en marxa la Gimcana Virtual Literària ARC 2010, i que si t'agrada jugar amb les lletres, si t'agrada endinsar-te en els llibres, la vida dels seus autors, les seves històries... aquest és un bon motiu per participar-hi!
    El tercer cap de setmana d'octubre entra a la web de l'ARC... Comença el joc!


    Participa-hi!