Sobre la POR

Un relat de: Joan G. Pons
La POR es una emoció, que es manifesta quan rebem una sensació desagradable interna o externa.
Alerta si sentim una certa dependencia de la por. Podem perdre l'estabilitat emocional i això no ajuda al nostre creixement personal.Som éssers emocionals i cal vigilar i procurar no s'instal·li la por i la sentim amb freqüència.
Cal donar a la por un sentit positiu. La por una font d'informació sovre qüestions delicades o perilloses, que provoqui la recerca d'alternatives de seguretat que aporti tranquil·litat i pau interior.
Canviar la frase "tinc por".... per sento i canalitzo positivament la por i la controlo.

Comentaris

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 23-07-2020

    Gràcies Espurnes.
    Joan

  • m'agrada[Ofensiu]
    Espurnes | 22-07-2020 | Valoració: 10

    m'agrada molt Joan, el que escrius sobre la por , escoltar-la és un avis de que hi ha "xxx" que necessita ser escoltat, reconduit, curat... aquest escrit ens fa pensar...

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-07-2020

    Gràcies.
    Salutacions, Joan

  • Gràcies[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 21-07-2020


    Agraeixo el comentari.
    Salutacions,
    Joan

  • Positivisme sobre la por.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-07-2020 | Valoració: 10


    Una bona reflexió sobre la por, on descrius detalladament el sentiment que es pot tindre sobre la mateixa. Ser positiu amb la por, és millor que ser negatiu. A què es pot tindre por? Cadascú és un món, en aquesta opinió.
    Gràcies per compartir i saluts. Cuida't...
    PERLA DE VELLUT.

  • Bona reflexió[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 18-07-2020 | Valoració: 9

    Em sembla una bona reflexiò sobre la por com a sentiment. És bo que es donguin consells morals sobre el tema. M'agrada.

    Bé, ens veurem per Relats, salut company de web!!!

Valoració mitja: 9.67