So much for my happy ending

Un relat de: Ina

Adéu, ara si que me'n vaig.
No et suporto.
Mai em deixes fer el que jo vull.
Però tu marxes amb els teus amics on vols.

Adéu, final feliç.

Se el que et diuen els teus amics de mi:
No sóc prou cosa per tu.
Per això me'n vaig.
No em busquis.
No tornaré.

Adéu, final feliç.

Se que surts amb més noies.
Amb mi mai sorties.
T'avorreixo.
No m'estimes.

Adéu, final feliç.

Mai m'havies dit si era maca, que m'estimes...
Ni un petó, ni una abraçada, ni un somriure de part teva, ni tan sols una mirada...

Adéu, final feliç.

Me'n vaig, amb algú que m'estimi de veritat, no per interès.
Ara podré sortir amb ell, passejar, explicar-li tot el que em passa, escoltar-lo...
Coses que amb tu no he fet mai.

Adéu, final feliç.


Comentaris

  • t'aseguro[Ofensiu]
    Underneath | 23-10-2005

    que res de tot això te a veure amb l'edat, que aquestes coses passen amb qualsevol edat, i també que no tots els homes som uns cabrons, com algu ha semblat comentar per aqui xD
    Ànim no deixis d'escriure!!

  • Clar que sí![Ofensiu]
    Avril | 23-10-2005 | Valoració: 10

    La teva poesia m'ha agradat molt. Dir-te que jo tinc 15 anys i que també he tingut experiències d'aquestes tan desagradables que expliques en els teus relats. No deixis mai d'escriure ni de Adorar a l'avril. Si algun dia deixes de ser molt fanàtica d'ella et sentiras fatal. T'HO ASSEGURO. La cançó que tinc a la meva biografia va dedicada a ella.

    Visca les escriptores joves!!!

    SY.

  • AnNna | 08-10-2005 | Valoració: 7

    els tios que no valen la pena, a la merda! clar que sí!

    m'alegra veure que de vegades, per molt enamorats que estem, siguem capaços d'obrir els ulls i trencar amb aquesta realitat que no porta enlloc.

    Mil petons!

  • M'ha agradat molt![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 01-10-2005 | Valoració: 10

    So much for my happy ending!

    A mi també m'encanta l'Avril Lavigne, fa moltissim temps que l'escolto.
    Fer-te saber que jo tan sols tinc un any més que tu i no té res a veure això de la edat.

    El teu relat m'ha agradat moltissim! Més que res perquè jo, també he viscut coses així, i a vegades com diu l'Avril Lavigne molts cops dius:
    Fuck all!

    Que tot s'envagi a la merda, que et deixin empau, fer la teva vida, i el que de veritat t'importa...

    Bé noia, també fer-te saber que a mi també m'encanta la gimnastica :P!

    Em despedeixo, petonassos i abraçades

    RainBow

  • M'agrada molt!![Ofensiu]
    nyitus | 20-08-2005

    Bé, et comento aquest relat per asegurar´me que el llegeixes aixó tan important que vui que sápigues: que aquesta persona que tant m'estimo casualment te una germana de la teva edad que em cau molt bé i que m'estimo com si fos germana meva, encara que avegades acapari l'atenció que s'agermana té per a ella, dirli que no és la meva intenció fer-ho, només vull estar una estona amb ella i que em perdoni (la meva cunyada). Mai li e dit a ella però m'ho paso molt bé passant l'estona m'entre mensenya els jocs de la game boi.
    Bé podriem dir que també estimu a la germana da la meva parella, d'una manera diferent esclar. Jeje!!
    M'agrada molt com escrius, segueix aixì que jo també manimarè a escriure més.
    MOLTS PETONS!!!!

  • final feliç[Ofensiu]
    Ainoa | 20-04-2005

    final feliç, jo diria que totes les relacions acaben en final feliç i per molt jove que siguis no deixis mai de escriure, jo vaig guanyar el primer concurs amb la teva edat i colant-me en un concurs de majors de 14!!! Si t'agrda escriure, segur que ho fas bé i a jutjar pel poema, ho fas be. No et subestimis ni diguis més sigue compasius!!!

    Un petona sguapa!!!


    Ainoa

  • Molt bonic[Ofensiu]
    La flama de l'oest | 07-03-2005 | Valoració: 9

    Hola Ina,
    Com a fan de l'Avril, he clicat ràpidament per veure el teu magnífic poema, això a passat a molta gent, jo encara no m'hi he trobat, segurament amb 15 anys, no puc haber fet tantes coses com per sofir un desengany o quelcom de semblant.
    Continua escrivint així,

    Petons i abraçades

  • Avril Lavigne...[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 03-09-2004 | Valoració: 9

    ... et deu agradar molt per triar una tonada seva com a títol per una poesia tan maca...

    ... permet-me dir que prefereixo la teva poesia a la seva música!

    Felicitats!

  • So much for my happy ending...[Ofensiu]
    Queca | 24-08-2004 | Valoració: 9

    Molts pocs finals són feliços, només aquells que acaben bé per a tu.

    Ja ho diuen que l'amor no té edat, i si amb dotze anys ja has hagut de patir un final, un adéu, un desengany... Sigues forta i no desesperis. Ets una noia encantadora i de ben segur que en trobaràs molts que sabran apreciar-te, i d'altres que no, això assegura't, però te'n sortiràs, n'estic segura.
    Petita, sempre tindràs algú al costat per escoltar-te i recolzar-te quan més ho necessitis.
    Baldufa, sempre hi haurà algú disposat a protegir-te, i en qui podràs confiar. Ja ho saps.

    Una abraçada molt forta i un petò ben gran!!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Ina

Ina

6 Relats

23 Comentaris

11110 Lectures

Valoració de l'autor: 8.88

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona l'any de les Olimpiades. (potser es per això m'agrada tant la gimnàstica...) Va ser un dia de maig, exactament el 7.

Diuen que no paro mai i que sóc un cul de mal seient. Sóc taure, (així que si n'hi ha algun, segur que ja sap una mica més el meu caràcter ;P). Sobretot sóc tossuda i si em fico una cosa al cap no hi ha qui m'he la tregui. Així sóc de caràcter.
Fisicament sóc rosseta, ulls marrons, bastant alta i prima. Així sóc per fora, per dintre tinc uns pulmons, un cor que no para mai de bategar, uns ronyons, i molts ossos i musculs, venes, artèries, etc.

Apa, ara ja sabeu com sóc.

Ja se que només tinc 13 anys, segurament els meus relats no estaran a l'alçada dels que hi ha per aquí, però faré el que podré.

Moltes gràcies a tots/es.