Síndrome

Un relat de: deòmises
La trucada li arriba una setmana després d'haver deixat de fumar, en plena síndrome d'abstinència. Per això li costa processar la informació donada. Sota la dutxa, lliga les frases inconnexes i localitza la ubicació que li han assenyalat de viva veu. Una vegada més, el descampat ha servit per perpetrar un nou assassinat. Però aquesta vegada la novetat és que hi ha un detingut. S'asseca amb rapidesa; estiraria una cigarreta i l'encendria per fer-ne quatre pipades abans de vestir-se: presentar-se a l'escena del crim sempre el neguiteja. Té prou estómac per suportar-ho gairebé tot, excepte els casos en què la víctima és una menor, com succeeix en aquesta sèrie d'homicidis.

Puja al cotxe i accelera per no perdre més temps. Sap, però, com ho trobarà tot: peces de roba escampades al voltant de la noia que, nua, tindrà les parpelles esbatanades, sorpresa per l'assassí. L'autòpsia posterior parlarà de contusions diverses i de signes de violència en tots els orificis del cos de la jove. Inclús de restes d'esperma barrejada amb la sang de les punyalades rebudes al bell mig de la vagina. Però aquesta vegada la novetat és que la noia és encara una nena. Un uniforme escolar i unes calces infantils són la mostra d'una edat massa tendra per haver sofert tant.

S'esborrona en intentar calcular-li els anys i les basques són insuportables quan s'apropa al cadàver per cloure-li els ulls encara oberts. Al fons dels globus oculars hi ha el bitllet a les portes de l'horror. Un tret del seu rostre és peculiar: els ulls ametllats, semblants als orientals, però que reconeix sense dificultats. Llavors, el vòmit apareix i té els reflexos suficients per aturar-lo entre les mans mentre s'allunya d'aquell panorama dantesc. Cal que es recuperi per prosseguir la investigació. Necessita una cigarreta penjada dels llavis o matarà aquell degenerat. S'oblida de la promesa de deixar de fumar; només se centra en l'estupre d'aquella bèstia, que no ha tingut clemència de la petita amb síndrome de Down.

Comentaris

  • Deoooooooooo[Ofensiu]
    Jimbielard | 03-10-2018 | Valoració: 10

    Ja saps que et tinc una admiració especial?
    per cert.. he vist que aquest teu relat està classificat com a bio.. gràfic?

    Una abraçada forta company!!

  • Brutalitat globular[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 22-03-2017 | Valoració: 10

    Redéu, quina brutalitat! Assassinat, violació, infanticidi, globuls oculars oberts... Tot en un relat tan ben escrit que esborrona encara més. Malgrat la duresa, és sempre un plaer llegir-te. Una abraçada.

    Aleix

  • Perdona l'errada[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 18-03-2017

    És Down no Dawn.

  • Ostres![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 18-03-2017

    D'aquest relat destacaria:
    Mal moment per a deixar de fumar.
    La frase: Al fons dels globus oculars hi ha el bitllet a les portes del horror.

    Una violació (mort inclosa) a una criatura , tingui o no tingui Síndrome de Dawn, sempre és el fet més horrible que un ésser humà ( d'humà no en té res), pot cometre.
    Saps que , comenti o no comenti, mai deixo de llegir els teus relats perquè sempre intento aprendre alguna cosa de tu.

    Una abraçada, benvolgut deo.




l´Autor

Foto de perfil de deòmises

deòmises

373 Relats

1006 Comentaris

306789 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Pèrgoles (o Escandinàvia)


Perquè el comiat no esborra els solcs deixats
A la teva pell, digues-me adéu totes les vegades
Que desitgis, que només sóc teu, en cos i ànima,
I en el teu record, perenne com els paisatges ignots.

Perquè passejar no és una almoina abandonada
A la intempèrie de voler i no poder, entre llençols
Perfumats d'una passió que remou les entranyes,
Desitja aquest meu cor mortal un cop més demà.

Perquè retornaré on vaig besar-te tantes vegades,
Sense cercar altres llavis que els teus, necessitat
Meva, ànima bessona, mare, esguard serè, letícia;

Perquè guarir les ferides sempre ajuda a avançar
Cap a la mà disposada a entortolligar l'esperança,
Seré teu, tan intens, profund com l'enyor que em guia.



***

Tot s'acaba, inclús el somni més bell, per manca de resiliència...


***



deomises@gmail.com

EL MEU BLOG:

Es desclou la tenebra...

Lluís
13.05.1978