Simplement

Un relat de: solarin

Quin mal em feren aquelles paraules!
Quin mal…

No pel seu significat,
tampoc pel seu context.

Tan sols pel simple fet
que vas ser tu qui va dir-les
amb el so de la teva veu…

Comentaris

  • De vegades...[Ofensiu]
    Queca | 25-10-2005 | Valoració: 10

    el que dius no té importància, sinó COM ho dius o QUI ho diu... I això és una veritat com una casa de pagès, com el fet de dir que m'has encisat, enamorat, meravellat...

    Et seguiré llegint bonica!!

    Mil besades i una infinitud de somriures!!

    Saps? Jo també duc sempre la butxaca escurada i un llibre a la bossa....

    Cuida't!!

  • Simplement genial[Ofensiu]
    _shamandalie_ | 20-10-2005

    Epa! m'ha encantat! però molt.. és tant curt però diu tantes coses! tant.. tant simple! és preciós de debó! escrius de conya, ohh jo també escolto marea ^^ i una miketa boikot i tinc alguna cosa d'inadaptats, el rock español es impressioant, enkara k m'agrada el ska i el metal tambe, bé ^^'' s'havia de comentar i nomes necessito dir-te que és genial!

  • Preciós!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 20-10-2005 | Valoració: 9

    També m'ha sabut greu el teu missatge al forum, igual que el del Juseph, i aquí estic.

    És preciós aquest poemet. Toques temes com la traició, la confiança, el desengany, la sorpresa, els sentiments,..... és tan gran el missatge en tan poquetes lletres!!!

    Perquè a vegades una paraula pot ferir més profundament que una espasa, i més si les diu qui menys esperem.

    Et felicito i t'animo a seguir escrivint.

    Una abraçada.

    Salz.

  • si, efectivament [Ofensiu]
    Leela | 20-10-2005

    el mal no el fan les paraules sinó qui les diu. Hi ha gent que pel motiu que sigui els valorem més i tenim més en compte la seva opinió.
    De totes maneres, no oblidis que tots som humans i segurament tots hem dit paraules dures, per tant, malgrat el mal que facin, relativitza-ho una miqueta...
    Bonic i contundent el poema!

    Una abraçada Solarin!

    Leela

  • tens tota la raó...[Ofensiu]
    Capdelin | 17-10-2005 | Valoració: 10

    no són unes determinades paraules, ni uns certs gestos, ni aquells fets... els que ens colpegen inriorment i ens fan mal...
    és la persona que ho diu i ho fa... aquesta mata!
    simplement... un poema breu, però amb una força profunda!
    una abraçada!

Valoració mitja: 9.67