Simple

Un relat de: Cynthia

La gent menteix, menteix constantment, jo mateix. Qui diu la veritat sempre?
La gent té raons per ser com és. I a mi em critiquen per ser escèptic, sort que és una raó sòlida, i lògica .
Des de fa mesos ajudo a l'Amèlia, la senyora que des de fa anys neteja casa meva, faig una cosa molt simple. Compro el pa, sí. I cada matí puntual.
Acte seguit arribo a casa, ella encara no hi es, falten dos minuts per observar la vella que tira el gerro d'aigua freda a les flors, puntual, igual que jo i la meva barra de pa. Desprès dels últims quinze minuts sempre apareix, espontània i fugaç, és costum per ella i per mi. Assenteix amb el cap, i alça el vol, es ràpida, sempre de blanc.

Comentaris

  • Fabregat | 04-06-2007 | Valoració: 8

    En poques paraules, un bon relat, reflectin molta de tota la possible veritat interior!!
    änims

  • el simple es allo millor[Ofensiu]
    ullsvermells | 29-05-2007

    cynthia uapa!
    com diu l'alba els detalls son unicament allo que...
    ens fa recordad algu que ens fa estimar a algu...

  • els petits detalls[Ofensiu]
    albamartin | 22-05-2007

    I és qe la vida en si..el qe realment ens fa valorar a les persones, a les coses, inclús a nosaltres mateixos, són els detalls, res més qe els detalls. Igual qe sense la sal, aqell petit ingredient qe pot ser fins i tot insignifcant, no ens menjaríem aqella amanida.


    Avera el seguennnt!!!=)


    aniiimmmmmss!

  • En el pot petit[Ofensiu]
    BOLZANO | 20-05-2007 | Valoració: 9

    En el pot petit hi ha la bona confitura i això és el que despren el teu relat. Grans aromes, grans colors, tot en petites dossis que fan que s'ensumin molt millor.

l´Autor

Cynthia

3 Relats

7 Comentaris

2686 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Últims relats de l'autor