SILUETES DESDIBUIXADES

Un relat de: rober

Farta de les formes cenyides, encabides dins de talles de nines de joguina plastificades, decidí dibuixar línies de tinta que desfessin les siluetes dels cossos. Per distingir-ne, únicament, els rostres que perfilava amb petites traces on mostrava l’essència de les emocions de l’ànima.

Comentaris

  • Curt com un tresor...[Ofensiu]
    Romy Ros | 13-04-2020 | Valoració: 10

    Amb poc espai i poques lletres has deixat ben clares moltes coses: Fore les talles de la Barby, talles on no entrem cap dona i a més, és bó escriure "ratlles de tinta" a favor de la bellesa de l'ànima...que és el que importa. Felicitats per dir tant en tan poc espai. Un relat, ras i curt! amb una veritats com a temples.
    T'envio una salutació de talla XL.
    Romy Ros ;)

  • Curt i esplèndid[Ofensiu]
    Canela fina | 25-01-2020 | Valoració: 10

    Un relat curt i esplèndid a la vegada. Els ulls, el somriure... Sempre són el reflex de l'ànima, el cos, com diu l'Aleix, segueix el rostre, només l'acompanya diria jo.

  • Poètic.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 25-01-2020 | Valoració: 10

    Ara hauria d'escorcollar la meva biblioteca per a trobar un llibre molt interessant, crec que era Rosacreu, on s'explicava de manera molt convencedora com és formà el cos físic humà quan fins aleshores eren només les ànimes les que poblaven el planeta terra. I segons deia abans de materialitzar-se llurs extremitats, el cap ja es deixava entreveure com a l'espill de l'ànima. El teu relat, concís i poètic, palesa aquesta teoria, però de forma regressiva. Desapareix la figura del torç corporal per a donar rellevància a la faç i la testa.
    Enhorabona. Nil

  • La força de l'ànima[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 23-01-2020 | Valoració: 10

    Doncs sí, els rostres són la millor representació de l'ànima. Els cossos poden esperar. Una forta abraçada.
    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de rober

rober

28 Relats

87 Comentaris

11268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Nascuda a Barcelona i actualment resident al Vallès oriental.
Gràcies pels vostres comentaris.
Per qui vulgui contactar en privat.
merigalo@gmail.com