Silenci

Un relat de: Somiadora Emboirada

Amb el marc d'una velada, dos figures s'aprecien en un racó. Qualsevol persona que veiés aquella situació interpretaria dos persones, amigues, companyes, intercanviant algun tipus de confidències. Però ell no veié tan sols dos persones intercanviant confidències. Ell anava més enllà. Volia descobrir el que es coïa entre les dos. Els gestos amb les mans, la posició de les cames i del cos, la mirada perpètua l'un a l'altre. S'assegué i seguí mirant. La conversa no semblava tenir un caire prohibit, tot semblava normal. Quan portava una estona observant, aprecià la brillantor que es desprenia dels ulls de la noia, una brillantor que no cessava en cap moment. El noi no es treia el somriure dels llavis. L'home obrí la mirada i observà la parella de lluny, i veié una situació normal en una nit com aquella. Quan hi apropava la vista, se li disparaven totes les sospites. Es girà per veure si algú més se n'havia adonat, però no, ningú més. Continuà la investigació i s'apropà als dos rostres amb la mirada. La cosa havia canviat. Les figures es miraven fixament, sense dir-se res. De sobte veié que les seves mans estaven als genolls i es tocaven amb el dit petit. És que ningú no se n'adonava? Un moviment quasi inapreciable per a qualsevol altre, menys per a ell. Els dits s'anaven acariciant, i les mirades es clavaven entre elles. I silenci, molt silenci. Va veure que entre els dos hi havia alguna cosa, alguna cosa més que amistat, alguna cosa que trencaria molts esquemes si sortís a la llum. Va deixar de mirar-los, en part, per donar-los aquella intimitat que els havia pres durant uns instants. Es va dir que faria com ells: silenci.

Comentaris

  • Bonica![Ofensiu]
    Queca | 08-07-2010

    Per mi no hi ha cap problema. Ja m'ensenyaràs com queda!

    Una abraçada!

  • És molt bo.[Ofensiu]
    jos monts | 20-11-2009 | Valoració: 10

    Fantàstic un bon relat.
    Tal com expliques al relat amb aquets detalls, un guionista de teatre et fixaria.

  • Enhorabona per un relat tan ben descrit,[Ofensiu]
    Romy Ros | 06-11-2009 | Valoració: 10

    els personatges tenen vida més enllà del silenci. M'has sorprés gratament, tot i que t'he descobert per casualitat!

l´Autor

Foto de perfil de Somiadora Emboirada

Somiadora Emboirada

28 Relats

55 Comentaris

34996 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Llibertat i sentiments són dos paraules que em defineixen. Em considero una persona carregada d'emocions i sentiments, que la més insignificant brisa d'aire em pot despertar alguna cosa i fer-me plorar. Aquests sentiments que porto dins, no tinc la facilitat de trure'ls a fora, no els puc alliberar si no és per escrit. Aquest és el resultat i la causa dels meus escrits: uns sentiments que porto dintre i que no hi ha manera d'exterioritzar-los si no és per escrit.




somnisemboirats.blogspot.com