Silenci

Un relat de: petakin

" Surto de casa i agafo la moto vaig a donar un tomb, sense rumb fix. M'agrada sentir la sensació de domini, llibertat, l'aire a la cara, la velocitat...
Sense que fos la meva intenció he arribat al meu lloc de descans ( tothom en té un). El meu subconscient m'hi ha portat.
No estic sol, tant se val, no necessito el silenci per adonar-me que encara sóc viu dins d'un món ple de bojos que em criden.
Només necessito observar tot allò que m'envolta: les llums, la foscor, els cotxes, el carrer llarg, aparentment, sense fi, l'arbre que no em permet disfrutar prou bé de la vista.
Solament m'agrada venir aquí quan em sento sol, inútil, impotent, idiota. Masses visites darrerament, em sento en estat de trànsit. Ben pensat m'agrada creure que és bo sentir-se malament amb un mateix cada cert temps, així la remontada, la prens amb les forces renovades!

Comentaris

  • qui no té [Ofensiu]
    Nyanga | 11-08-2009

    un lloc de "alliberació"? M'agrada la sensació d'agafar la moto sense rumb fix, sentit la llibertat...
    m'encanta com està escrit el relat, i sobretot la frase..._ no necessito el silenci per adonar-me que encara sóc viu dins d'un món ple de bojos que em criden._
    es fabulos!

    gràcies per comentar!

  • hola![Ofensiu]
    lady_belen | 11-08-2009 | Valoració: 10

    m'agrada la teva manera d'expressar-te, seguiré llegint-te =)
    fins aviat!

  • ben escrit[Ofensiu]
    ANEROL | 11-08-2009

    una pàgina d'un diari personal. Et seguiré

  • Quan el silenci és més a dins que a fora...[Ofensiu]
    angie | 10-08-2009

    cerquem un lloc on "deixar-lo anar", perquè sovint necessitem que la soledat humana ens aclapari i és en la natura, normalment, on gaudim més d'ella.
    No està malament el relat, és un cúmul de pensaments, que et suggereixo els "estiris" en un relat menys personal, més fictici, encara que el personatge visqui des de dins teu.
    Ens llegim!

    angie

l´Autor

Foto de perfil de petakin

petakin

20 Relats

25 Comentaris

22373 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia: