Silenci?

Un relat de: Pluja

Prou! Quan pararà aquest silenci eixordador que penetra lentament dins les meves entranyes i les destrueix? Només té un objectiu: negar la vida a qualsevol intent frustrat de la meva veu. Ella intenta esquerdar aquest feixuc silenci, però és en va! Una angoixa s'apodera de mi, ja mai més podré donar vida a cap so que no sigui el silenci.
Tota la vida havia lluitat contra aquestes notes inhumanes, i avui sóc jo el màxim portador d'aquesta nafra a la societat. Què m'està passant?
Una gèlida por m'inunda el pensament. És un temor llunya en el temps que creia haver superat, però qui seré en un futur?

Un remolí d'antigues melodies pren el control de la meva vida, melodies que havien estat alimentades pel teu record, però avui l'amargor les ha substituït per dissonàncies.

Tot de preguntes m'entelen el seny, la por em paralitza la raó

Silenci, ja no queda res més. Ningú pot escoltar la remor dels meus pensaments. Que algú m'escolta?
La por corre silenciosa per aquest camins que condueixen a la meva pena. Dia a dia la sento més a prop meu. I si arriba a formar part de mi sense tenir-ne consciència?
Vull cridar ben fort per allunyar-la de mi, però l'instrument no es deixa dominar. Estic sol dins del meu propi cos!

Jo sóc la por. La por que s'esmuny entre els silencis que deixen les paraules dels humans que encara tenen veu per intentar comunicar-se entre ells. Quan els silencis siguin més llargs que les pròpies paraules, el meu regnat començarà.

Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    Anna Simon | 19-08-2010

    Excel-lent relat!!!!
    M'ha agradat molt llegir-te

  • Ualaaa![Ofensiu]
    Sareta_16 | 02-04-2005 | Valoració: 10

    No tinc paraules, tan sols esguerraria l'escrit aquest tan meravellós que has fet...
    L'últim paràgraf impresionant!M'ha encantat!
    Ara desprès d'aquesta interrumpció tornarà a regnar el silenci...

  • paraules[Ofensiu]
    fill de les ombres | 03-03-2005

    paraules llegides en silenci que parlen tan fort dins meu...
    quantes vegades les meves llargues explicacions, les meves extenses raons són en realitat silenci?
    ...
    "tu em comprèns sempre, també quan parlo", i és que per sort no només enraonem amb mots i paraules.

    segueix escrivint i no callis!! jeje

    una abraçada!

  • Thalassa | 23-01-2005

    Doncs que comenci! Endavant!

    "Me gustas cuando callas, porque estás como ausente..."

    Thalassa

  • ah!...[Ofensiu]
    Capdelin | 12-01-2005

    se m´oblidava... segueix escribint... espero el teu relat 5...

  • psssst!... SILENCI!!![Ofensiu]
    Capdelin | 11-01-2005 | Valoració: 10

    "estic sol dins del meu propi cos"
    "quan els silencis siguin més llargs que les meves pròpies paraules, el meu regnat començarà"
    "jo sóc la por"
    carai! quina guapada de frases, què fortes, què fondes! una altra vegada m´has deixat... en SILENCI, sense paraules, bocabadat, amb l´ànima de puntetes...
    felicitats... ets SUPER!!! ets una PLUJA fina i profunda que entra dins, ben endins... i et colpeja suaument... no et deixa indiferent... m´has fet FAN teu!
    una abraçada... a veure si em dius alguna cosa... escriu-me, fes el que vulguis... sense POR, eh? je je je no estiguis en silenci je je je
    Capdelin@hotmail.com

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70788 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges