Si tingués ales per a volar

Un relat de: Celia Escribano
Si tingués ales per a volar aniria molt, molt lluny. Pujaria cap al cel per a sentir, des de les altures, la llibertat de la distància, i el silenci i la pau de l’infinit.

Volaria deixant volar la imaginació, lliure de lligams físics que em condemnen a un espai limitat, em perdria entre els núvols i observaria des de les altures com el món es fa petit als meus ulls.

Què hi haurà rere els núvols? Dins el meu somni, només el meu vol i l’imprevist d’una aventura inventada.

Si tingués ales per a volar recorreria quilòmetres de colors amb contorns de formes abstractes. Des d’allà dalt, segurament, la cridòria mundana deixaria de tenir importància i a les paraules els hi mancaria el sentit. Per una estoneta tastaria la grandesa d’allò eteri, la fugida d’allò terrenal.

I desprès tornaria, sentint el vertigen de la velocitat enredant-se amb els meus pensaments, sabent que a l’aterrar hauria de reprendre la lògica de la rutina.

Reprendre l’aire contaminat d’un espai compartit o el soroll infernal d’una societat que mai descansa. Les obligacions, els problemes o els horaris inflexibles d’aquest rellotge que portem incrustat dins el nostre cervell.

Tornaria per prosseguir allò que vaig deixar, al tancar els ulls per un instant, per a poder somniar.

Uff...en ocasions m’agrada més el meu somni i el meu vol.

Si tingués ales per a volar....de vegades crec que potser....no tornaria!

Comentaris

  • Gracies!![Ofensiu]
    Celia Escribano | 29-04-2014

    Moltes gracies nois per les vostres paraules.

    I tant que continuaré, m'encanta aquest espai

    Una abraçada

  • Benvinguda al club![Ofensiu]
    iong txon | 28-04-2014

    Un bon relat de presentació, com diu en Jordi. Descrius alguna cosa així com una experiència mística o un viatge interior. N'hi ha que ho fan cada dia a través de la meditació, per exemple. Has fet unes reflexions tan personals, amb unes aspiracions gan sublims, que sembla un poema. Enhorabona, t'animo a continuar.

  • Benvinguda Cèlia[Ofensiu]
    Jordi Abellán Deu | 16-04-2014 | Valoració: 10

    Una bona manera d'estrenar-se a RC. Una descripció d'anhels, de somnis, de desitjos de llibertat que ens deslliuri d'aquesta rutina del dia dia.

    Malgrat tot, Cèlia, no tenim ales però tenim il-lusió.

    Jordi

l´Autor

Foto de perfil de Celia Escribano

Celia Escribano

4 Relats

13 Comentaris

2997 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Quan escric soc, completament, JO. Les paraules escrites em donen la llibertat que, de vegades, la quotidianitat d’una vivència sembla negar-me.

Llavors busco un full en blanc i escric, i entro així a un món meravellós sense límits, on tot es possible.

Una comunicació nua de lligams, l’infinit de qualsevol sensació a les meves mans esperant ser alliberat, aleshores, i només aleshores, soc del tot feliç




A "El Diari de Gavà" col·laboro amb una columna pròpia anomenada –T’ho dic en tres-centes paraules-

us aniré penjant aquí els relats que publico perquè els podeu llegir

I si algú vol contactar amb mi via mail, aqui deixo la adreça

celia.escribano@yahoo.es