Si només fos un instant fugaç...

Un relat de: Bonhomia
SI NOMÉS FOS UN INSTANT FUGAÇ…

Aquest benestar que no tenim… què és? Qui se’l va inventar? Realment serveix per a alguna cosa? El món està capgirat… l’hemisferi sud està molt més que mancat de recursos… i què fa Trump? Un espectacle polític? En què es basa per a definir-ho tot a l’inrevés, si ja està tot a l’inrevés? Vol acabar amb el món i marxar a Mart amb una nau? Un show-man polític al sagrat Imperi que governa el món sencer des de la Casa Blanca? Què será de Mèxic, amb el mur, i de tot Llatinoamèrica? Haurem de llegIr els diaris com si fossin una aventura per entretenir-se? Però quina mena de broma ens están muntant? Tot això és seriós. Fa perdre la confiança. I tothom sap que no s’ho faran mirar. I tenen molt, massa, massa poder. Jo només vull que això s’acabi ràpid. Pel bé del món i de tothom qui hi habita, que s’acabi ràpid.


Sergi Elias
29-01-2017

Comentaris

  • Exacte![Ofensiu]
    olgalvi | 06-03-2017 | Valoració: 10

    Tens molta raó amb el que dius, el món està canviant i no sabem pas a on anem. L'home hauria d'haver après d'errors passats però no hi ha manera, una vegada i un altra la història malauradament es repeteix.

  • Aleix de Ferrater | 04-02-2017 | Valoració: 10

    Fa molta por aquest home. No ens podem quedar amb l'anècdota dels seus actes perquè és un retorn brutal a l'edat mitjana. Costa de creure i fa por, molta por. Una abraçada, Sergi.

    Aleix

  • No crec que...[Ofensiu]
    Montseblanc | 02-02-2017

    ...trigui gaire a acabar-se. Potser tu i jo encara tindrem temps d'acabar les nostres vides sent vells, però no crec que quedi gaire més...
    Tot plegat és una tragicomèdia a nivell planetari. I per fer riure, i fer plorar, encara una mica més, aquí tenim el Trump en el paper estel·lar, una caricatura d'ésser humà, algú que té molt poc a perdre, que no hi és tot, i que té uns botonets a l'abast dels seus dits que si els toca... Si ha de ser només un instant fugaç jo ja hi firmo...

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 02-02-2017 | Valoració: 10

    Jo també penso com tu, calfreds em fan venir tots plegats.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514859 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.