Si et busco no et trobo

Un relat de: Fifo

Si et busco, no et trobo, t'amagues.
Si espero que vinguis, no arribes.
Potser siguis un somni que es condol
de veure que cerco un miratge com un foll
buscant la teva aroma, les teves petjades.

Si ets real, no deixis créixer el meu patiment.
Mostrat com ets, vull veure't , fes-te evident.
si ets un somni í una ficció, fes-m'ho saber, amor,
però fes-ho sense ferir, no vull patir mes dolor.

Et busco i no et trobo,
T‘espero i no arribes.


Fifo 9-12-2008

Comentaris

  • Búsqueda[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-01-2009

    Ai, quantes vegades en la vida tenim la impressió de què perseguim miratges, de què ens guien les llums d'un far que no existeix en terra ferma... i entre tant, patim i busquen certeses que res ni ningú no ens dóna: només en somnis l'impossible esdevé proper!

    Però, ull viu, amic meu! que ara som a l'hivern i fins i tot el somni més càlid es gela qualsevol nit freda si el deixem sol...

    Mentre desesperem d'arribar a les nostres metes, t'ofereixo una abraçada per fer-te companyia en l'espera,
    Unaquimera

  • 'com un foll'[Ofensiu]
    kispar fidu | 26-12-2008

    també he sentit aquesta sensació molts cops, de no trobar el que es busca. De cercar sense arribar a cap fi... només desesperant, fins que decideixes posar-hi fi i canviar el sentit de la cerca.

    El teu pseudònim m'ha atret cap aquí, i mirant per sobre els teus títols, m'hi he pogut identificar força. També m'agrada escriure sobre el que sentim, el que pensem, i reflexionem.


    bones festes i seguim veient-nos (per aquí),

    gem's kispareta


l´Autor

Foto de perfil de Fifo

Fifo

54 Relats

118 Comentaris

53106 Lectures

Valoració de l'autor: 9.70

Biografia:
Naixcut el 1941 a Mas de Barberans (Mon tsià), he viscut quasi sempre a Bcn.
Graduat Social i Tecnic informatic des de 1968, estic gaudin d'un descans en el treball actiu, aprofitan-lo per escriure vivencies i sentiments en forma de relats i poemes.


fifoaika@gmail.com