Si en Perrault i els Grimm aixequessin el cap...

Un relat de: angie

Havien contactat en una pàgina per adults a la xarxa i feia dies que les converses s'encaminaven cap a una propera trobada. La seva relació de parella es caracteritzava per una profunda complicitat i per no tenir cap altre tipus de lligam que el purament sexual. Només volien divertir-se junts. Per això i per l'avidesa gairebé carnívora, de conèixer quelcom diferent i interessant, van començar a parlar amb aquell paio de sobrenom Lupus. Els va fer gràcia que també hagués triat un personatge de conte. Hansel i Gretel donaven molt més joc que no pas Pere i Montse. Era un bon esquer.

El llop es definia com apassionat, morbós i un pèl matusser i rubricava sempre les xerrades amb una llepada d'ironia. Els va agradar des del primer moment. Fou ell el que suggerí de trobar-se als afores. Coneixia un club on la discreció era plat obligat de la carta. Podien visitar virtualment el lloc en qüestió. Els passà l'adreça: www.casetadexocolata.tot.

No podien creure-ho, casualitat?. Allò els va encuriosir encara més.

Després de les copes passaren a una cambra del segon pis, unes golfes arregladetes, presidides per un gran llit. La Gretel observava amb certa recança el posat de llunàtic d'en Lupus que no parava de creuar mirades amb el seu noi. Però en realitat, se sentia atreta.
- Quins ulls més grans tens! - li digué mentre somreia.
- Són per repassar-te millor - contestà en Lupus mentre picava l'ullet al Hansel, que es movia parsimoniós.
- I quines mans més llargues tens!
- Són per acariciar-te millor - respongué mentre duia la mà d'en Hansel al pit de la noia.
- I quina boca més gran...

I en Hansel, enfebrat per l'excitació afegí sense escoltar el final de la frase :
- Si no comences a menjar-te-la tu, ataco jo...

En Lupus li clavà mossegades al coll mentre en Hansel li recorria amb la llengua l'entrecuix, i la Gretel, presa d'aquells dos llaminers, començà a fondre's com la xocolata i en unes hores ja fou història.

En Hansel i en Lupus continuen amb el negoci i cada cop tenen més clientela.

Vet aquí un gat, vet aquí un gos i el conte ja s'ha fos!



Comentaris

  • Molt bo...[Ofensiu]
    aaa | 04-05-2007

    M'encanten els contes classics passats per la turmix. Només un detall: Tota la estructura es molt bona, però falla una mica quan es troben els personatges. Et faltaria un petit paragraf del primer impacte visual dels tres personatges.

    A part d'això, escrius molt i molt bè.

    Roarscach.

  • Aísh…![Ofensiu]
    David Gómez Simó | 25-10-2006

    Que em sap a poc el teu conte. No pots explicar-nos algun detalle't més?. Es que fa venir gana de menjar xocolata.

    Un relat divertit amb els personatges ben trobats.

    Felicitats!.

  • angel angie[Ofensiu]
    1101ilime | 25-10-2006


    Un conte genial,
    i rubricava sempre les xerrades amb una llepada d'ironia,
    digne de subrrallar,
    m'ha agradat tot del principi al final

  • genial![Ofensiu]
    Capdelin | 21-10-2006

    com sempre. La teva originalitat i capacitat de sorprendre'm no té fi.
    Uses la temàtica oportunista creixent en aquests temps, incorpores pinzellades de conte popular i al final dónes a llum la sorpresa que t'identifica i deixes al lector amb ganes de tornar a llegir el relat...
    Una abraçada admirada!

  • Fantàstica base, la dels contes clàssics[Ofensiu]
    Ligeia | 12-10-2006

    M'encanta llegir i fer versions dels contes clàssics i la teva és original, fresca, divertita i amb un punt eròtic ben trobat.
    M'ha fet gràcia trobar alguns punts en comú amb un dels meus relats: al meu també hi surt un llop molt "ferotge" al que li fan les típiques preguntes, un trio i fins i tot la xocolata...
    Ah! I molt bon títol!

    Encantada de llegir-te!

  • Auuuuu!!!![Ofensiu]
    Rodamons | 12-10-2006

    M'ha fet udolar. Em recorda una ONG que montarem un amic i jo: "Cap dona sense plaer".

    Ja sé que els hòmens tendim a tindre la fantasia de fer un trio amb dues dones. Però, cal ficar els peus a terra, dos hòmens per una dona és una fórmula molt millor. Això si, amb organització i sense mariconades.

    Gràcies per la fescura dels teus relats.

    Un socarrat.

  • D'aquells...[Ofensiu]
    rnbonet | 11-10-2006 | Valoració: 10

    ...que no en caben més que un en una dotzena!
    Rebotons! -com deia la meua iaia- com he xalat -que diuen als Ports-.
    A per ells! Molta salut i molta rebolica, xicona!

  • gaudirien de valent![Ofensiu]
    Bruixot | 11-10-2006

    un relat encantador, de un calent pujat de to, com a mi (i als meus heterònims!) ens agraden...
    Serà que m'identifico amb el llop...després del meu repte...i per tant encara m'ho passo millor!
    I a més, això de la caseta de xocolata...em fa venir una gana (més que gana, desfici). Que jo em vaig haver de desintoxicar (de la xocolata, clar!).

    En resum, pel meu gust un conte superoriginal que quan el vaig llegir vaig pensar: uf, que bé, ja no guanyo!

    Petoníssims!

    X

  • Interessant "divertimento".[Ofensiu]
    Arbequina | 11-10-2006

    He gaudit de la lectura... com feta exprés per a entretindre. Sí, he passat uns bons dos minuts.

    Apa, una abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276262 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com