Si arribés ara la fi.

Un relat de: La mirada gelada

"Si arribés ara la fi que sigui en un abisme".

Un abisme que m'absorveixi i en el qual deixi d'existir. Seria un abisme buit i negre, però compassiu.
Per descomptat, el meu abisme seria compassiu.

No em deixaria demanar un desig, sabria que és el que vull molt abans que jo ho digués en veu alta.
El meu abisme seria un noi molt llest, també. Sabria exactament que el que jo voldria seria a tu.


Només et voldria a tu. No voldria ni amor, ni protecció, ni benestar, ni tan sols necessitaria veure llum.


Només et vull a tu quan tot s'acabi. Quan arribi el final, no necessitaré ser estimada ni protegida. No em servirà de res. La fi és un final a tot arreu, i quan arribi, l'amor no em salvarà. Ningú em salvarà, tu tampoc. Però vull tenir-te.


És pur instint salvatge de possessió. Vull somiar que seguiràs sent meu més enllà de l'abisme. Això serà l'últim que faci, tenir-te. El meu abisme em deixarà el temps necessari i llavors, vindrà a buscar-me. Pot ser que també et trobi a tu, ens trobarà a ambdós perquè no podrem amagar-nos. Es cenyirà sobre nosaltres com un amant més, però saps tan bé com jo que no s'ha de jugar amb l'abisme. Perquè ell no voldrà jugar amb nosaltres.
I nosaltres tampoc deixarem que entri en el nostre joc. Perquè només som dos.

T'aviso. Sabré que l'abisme ha arribat perquè tot es tornarà negre. L'abisme és silenciós, així que quan intueixi que està venint, i l'única cosa que escolti sigui la teva respiració agitada al meu cervell, et cridaré. Quan tot sigui negre i no pugui veure't, tocaré la teva pell com si volgués trencarla, perqué tu estaras allà. Desafiaré l'abisme i encara que no pugui veure res, t'estaré tocant, i ningú m'ho prohibirà. Encara que no puguis estar més prop meu, et demanaré que m'abracis encara que ja ho estiguis fent. Et demanaré un petó encara que ja m'ho estiguis donant, no per amor.
Si no per luxúria.

Si arribés ara la fi, que em sorprengui en els teus llavis.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de La mirada gelada

La mirada gelada

2 Relats

3 Comentaris

1504 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc la noia de la mirada gelada. Diuen que sóc així, freda i que estic manca de sentiments.

¿Qui sóc jo per a rebutjar les opinions de desconeguts?

La noia que camina per la vida amb un somriure cínic i una mirada gelada.

Res més.

Últims relats de l'autor