Shtt!

Un relat de: indefinida

Callar esgota molt més que parlar.
Dir estupideses o certeses o mentides
O insults o afalacs és tan fàcil, tan.
El silenci, en canvi, és l'esforç de tots els sentits.

Comentaris

  • D'acord![Ofensiu]
    Unaquimera | 13-08-2010

    Anava a llegir el teu darrer poema, però abans d'obrir-ho he vist el títol d'aquest... i tot seguit he hagut d'obrir-ho, encuriosida.

    Què puc dir-te, ara que l'he llegit? Que estic d'acord, és clar!

    Els quatre versos, breus i rotunds, m'han deixat amb ganes de més...
    Tornaré a passar per aquí, doncs!

    T'envio una abraçada silenciosa,
    Unaquimera

  • És un gran esforç [Ofensiu]
    Xantalam | 24-05-2010

    no badar boca, en moltes ocasions; el coneixement atresorat de molts anys ens pot ajudar a saber quan cal callar i quan parlar. De fet, la majoria de vegades parlem per simple protocol social, no tant per comunicar-nos ni per dialogar, i menys per escoltar la resposta de l'altre. Un poema que ens apropa a aquesta realitat, bon plantejament, i bona resolució!

  • No et falta raó...[Ofensiu]
    emmacel | 27-04-2010 | Valoració: 9

    ...callar, de vegades, crema per dins.

    Salutacions!

  • M'agrada...[Ofensiu]
    onatge | 26-04-2010 | Valoració: 10

    M'agrada el teu poema i el silenci. El silenci és un tresor. Parlar, tothom parla, però molta gent no diu res. És allò de : Si les paraules no són més riques que el sielnci, val més callar... I perdona, potser ja he parlat massa.

    Una abraçada en silenci.
    onatge

l´Autor

Foto de perfil de indefinida

indefinida

115 Relats

337 Comentaris

120490 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Doncs...indefinida. Ningú té una descripció en paraules, la descripció és en el seu ésser, en el meu ésser, en el vostre ésser...
Imagineu-me com vulgueu i seré com desitgeu dins la vostra imaginació...