Sexe de disseny

Un relat de: Tanganika
Amb seny i sense seny, equilibri envejable, entres a degustar aquest relat pel títol, pel títol, pel títol. Vols assedegar la curiositat. Vols, desitges, de ben segur, virtualprotagonitzar un clímax llegint vés a saber què, que només tu saps què. Tu ho saps i ho anheles. Què vols, com ho vols. I servit està, servidíssim. Sexe de disseny és el que et cal, la gran i eficaç solució. Et diu que cloguis els ulls (oh, quins ulls!), somriguis (oh, quins llavis!) i respiris amb sana consciència (aquí ja et costa més) (o com deu ser l'insana...ah, sí, com cert govern!), que et deixis anar (envola't, ei, sense ajudes de res dubtós, així, naturalment, en tens la capacitat), que t'abandonis (no pateixis per les possessions: et recuperaràs), que et putodesprogramis, que, en definitiva, experimentis el teu únic, individualitzat, personalitzat sexe de disseny, de putodisseny o el que et putoroti, així de clar. I...oh, perdona, que ja hi ets, ho has assolit, hi ets immers/a.

Que vagi de gust!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

132735 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).