Sexe de cada dia

Un relat de: Desperado
"Sexe de cada dia"

És dimecres... Al tren, amb la son enganxada al cos dolorosament i un dia de classes per endavant. Buffffff, quina nit la d'ahir. Qui m'anava a mi a dir q una fantasia sexual seria viscuda una nit d'un dimarts qualsevol i havent de rendir l'endemà a la feina, en comptes de tenir tot el dia per pensar-hi, recordar detalls, excitar-me un altre cop… No, suposo que no es pot triar ni dia ni hora quan passen aquestes coses. Tinc 50 minuts de tren per preparar-me, agafar aire, buscar recursos d'anys d'ofici, tirar de veterania i savoir faire. Res... Acabo adormit amb el cap recolzat a la finestra i la babeta caient per la comissura dels llavis... el més calent a l'aigüera.

El trajecte ha anat acompanyat i de flashos de la nit anterior, de tacons d'agulla clavats damunt del llit, de reflexos de llenceria en un cos sensual a un mirall immens, gemecs ofegats per un coixí, suor i èxtasi barrejats al meu cap... Quina nit!! Mentre era allá em sentia com un actor porno d'una pelicula de la qual jo n'era un espectador més amb els meus amics al meu costat babejant amb la boca oberta i animant-lo a deixar-hi la pell, excitats i perduts en les seves pròpies fantasies per realitzar encara.

Sant Celoni... Final de trajecte!! Oh... No!! Em trobo avesat a la crua realitat, a les 8,30 ( en 10') una trentena d'adolescents famolencs i sobrats d'hormones de Batxillerat m'esperen per començar el seu dia gris de classes de final de trimestre, sense motivació, sense esma de res, amb més son q jo prò amb la comoditat del client q ha de ser servit amb alguna cosa del seu gust.

Ja hi soc... Comença la funció, em canviaré com els actors al seu camerino, per sort no necessito maquillatge, només un xandall i unes bambes son el meu disfressa qüotidiana, la meva protecció davant el públic.

Vinga, a donar-ho tot... I és en aquests moments quan em venen al cap frases tòpiques... Vosaltres rai, dos mesos de vacances a l'estiu... 5 horetes al matí i demà serà un altre dia, una pilota o els poses a donar voltes al pati i ja està... Si fos tan fàcil... no tindria ara l'angoixa que encara tinc abans de començar tot i portar més de vint anys en l'ofici. Sona el timbre i ja hi som, passo llista per guanyar uns minuts, per escrutar aquells rostres adolescents, interpretar com un bon expert en vendes, quin tipus de producte comprarien avui aquells clients capritxosos i dèspotes, quina màgica activitat em farà triomfar com a professor o no passarà més enllà de ser un intent de salvar els mobles un matí gris on els atenuants només són presents dins el meu cap i són de caràcter privat i exclusiu només aptes pels meus millors amics amb una cervesa a les nostres mans. Sempre puc dir que em trobo malament i demanar el favor de la seva comprensió per una classe a mig gas... Tot i que no convé abusar ja que quan realment et passa i no has gosat faltar per no putejar els companys amb una guàrdia maleïda de primera hora al pati, agraeixes tenir el recurs d'una peli a l'aula per salvar el teu cap d'una explosió nuclear provocada per una migranya galopant. Millor reservar per una ocasió on realment les meves capacitats físiques no siguin aptes per cap esforç més enllà de posar-se el xandall.

Res... Alea jacta est!! Sort i al toro... Què són pocs i covards... Aixxx pocs no són i covards no ho sé encara. Jo si que em sento sol i covard... I marxaria corrents ara mateix.

Comentaris

  • Flashback[Ofensiu]
    Canela fina | 31-10-2018 | Valoració: 9

    Bona explicació d'un flashback eròtic fantasiós i un retorn a la realitat com una bufetada, ha estat una bona lectura, una abraçada.

  • recomano.[Ofensiu]

    Ah! havia oblidat dir-te que tinc un poema, publicat el 18-12-2017, en aquest espai, que porta per títol: L'EFEB, que encara que no tingui res a veure amb el teu relat, m'agradaria que li fessis un cop d'ull.. Nil.

  • Totjorn.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 18-10-2018 | Valoració: 10

    Bon vespre desesperado. Jo si que trobo eròtic i coherent el teu relat. I amb aquesta afirmació no vull pas contradir la germana relataire Montseblanc . Jo només vull aportar la meva visió d'home i com a persona experimentada. Crec que és natural que després d'una nit boja de sexe, hi havent-te llevat sense haver dormit gaires hores, estiguis força pansit. També és normal que sigui xocant el contrast entre ambdues situacions viscudes. Perquè el sexe, al igual que el menjar, li cal unes hores de païment, en les que hom les necessita per a fixar les imatges i sensacions que ens ha donat plaer en el bagul dels records. Si no fos així, correríem el risc d'esborrar-les de la memòria. És gros el contrast d'un llit amb un pupitre o una pissarra de classe i en en poques hores, és com canviar de dimensió sense haver rebut una preparació previa. Altrament hagués estat diferent si ho haguessis fet la nit del divendres o dissabte al diumenge. També veig erotisme de conexió insconcient entre la dona luxuriosa i els teus alumnes. Perquè al capdavall també un alumnat adolescent o en edat de la primavera, pot despertar o fer recordar l'experiència eròtica tinguda hores abans. I no pas en el sentit sexual o pornogràfic, no!, Sinó en certs components d'aquest pupils com ara: una mirada, un gest , un somriure... etc. i sense que aquest factor signifiqui que el professor estigui fantasiejant amb l'alumnat, ni de bon tros. I ja per acabar diré que no deu ser gens fàcil, fer la classe, després d'una nit boja, sabent que sempre hi ha l'alumne graciós i dropo de torn que està preparat i disposat a aixafar-te la classe. Salut, Nil.

  • Per què...[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-10-2018

    ...et valores tu mateix els relats? L'altre dia vaig veure que ho havies fet amb un altre. És deformació professional? ;)

  • Sexe nociu?[Ofensiu]
    Desperado | 18-10-2018 | Valoració: 6

    El sexe mai és nociu, però les circumstàncies d'altes hores de la nit un dia entre setmana a vegades porten a conseqüències com cansament i son, per això aixecar-se i rendir a la feina com toca, al 100%.
    Pel que fa a la por a la feina és refereix a un dia puntual on el cap no el tens del tot en el que toca i has d'estar allà fent la feina el més ben feta possible. Suposo que per molt vocacional que sigui la teva feina sempre pots trobar un dia puntual que et costi i tinguis por escènic... No trobes?
    Lo de les "q" solitàries" és degut a que va ser escrit amb mòbil al tren i transcrit tal cual.
    Lo de l' erotisme considero que és molt subjectiu, hi ha coses subtils que poden excitar o sexe explícit que no... depend de qui ho vegi i ho senti.

  • El sexe entre setmana és nociu hahaha[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-10-2018

    Has repassat el relat abans d’enviar-lo? Ho dic perquè em sorprèn molt que hi hagi unes quantes “q” en comptes del “que” sencer.
    Has marcat el relat com a eròtic, però no ho és. Jo interpreto per “eròtic” un text que em pugui excitar més o menys. Sí, el teu relat fa algunes referències al sexe però per al lector no són agradables, més aviat constitueixen un problema per al protagonista, el qual, per cert, sembla que no estima massa la seva feina... A tots ens pot passar, un mal dia, un parell de mal dies i fem la feina com podem, per sortir del pas. Però, quan la feina és ensenyar a altres éssers humans, jo esperaria que el professor s’ho agafés amb més ganes hahaha.
    En fi, un dia dur per al protagonista, i ho aconsegueixes transmetre molt bé.

l´Autor

Foto de perfil de Desperado

Desperado

4 Relats

9 Comentaris

2851 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67