sexe amb el vent

Un relat de: tramuntana

Camino per camins deserts de vida, per camins inòspits, foscos, prudents...Vull cridar! Vull queixar-me d'algo o d'algú. Em giro pensant que em segueix algú, però descobreixo que és el vent, el que m'acaricia l'esquena. Camino al compás dels batecs del meu cor i penso a que estic esperant. Em trec la jaqueta amb fúria i la llenço al terra, també desert, també inòspit... El vent em toca i em treu a ballar... Em besa...el beso...i ens convertim en un bes també desert, també inòspit. Em va treient la samarreta amb la seva brisa prudent que em desvetlla. Li beso el coll...aquell que és absent. És converteix en huracà i m'acomoda a sobre d'ell. M'acaricia amb la seva fredor de vent i jo em faig dir tramuntana. La nit es va enfosquint amb nosaltres, al compàs del nostre cor ens movem... Sóc teva... ara no sóc de ningú més... em segueixes besant pel coll. Jo deixo anar un crit de plaer, i jo em faig dir tramuntana...Tu ets el meu vent... Oh si!! Tu ets el meu vent... de sobte desaparèixes i el sol surt formant el dia, tan diferent de la nit... Recordo el teu bes... la teva brisa... el teu cos, inexistent, i espero a que s'amagui un cop més el sol. I jo em faig dir tramuntana... Arriba la nit i t'espero, no et sento... que passa? M'entristeixo... ara estic incòmoda... no et veig, no et sento, ets més absent que mai...Torno a caminar per aquell camí desert de vida, caminat sobre el meu <>. Aleshores et sento... em beses el braç, em perdo amb el teu vent...i jo em faig dir tramuntana...Torno a ser teva vent... Em besa vorejant el meu melic, aquest ple de vida, t'acaricio... m'acaricies, ets el meu vent...ets meu, sóc teva, besem! Fes-me teva! Devorem... toquem... tu ets ell, tu ets el meu vent, i jo em faig dir tramuntana...

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    ROSASP | 14-05-2005

    Fa molts dies que no et llegeixo. Ara he vist aquest relat que no havia llegit.
    Aquest contacte del vent, quan s'endinsa i acarona tot el cos, són petons de natura en estat salvatge, si escoltes la seva veu.
    Envolta juganer, ens fa sentir una mena de llibertat al notar el moviment dels cabells, carícies rebudes i tornades.
    Sensacions...
    I et fas dir tramuntana, deu ser que pots parlar amb el vent, oi?

    Molts petons!!!

  • no...[Ofensiu]
    AnNna | 14-05-2005

    he llegit el relat, però és que a la biografia he vist l'escola, i m'ha fet gràcia que una amiga meva abans també hi anava... coneixes al Jordi Galobardes? anant bé és de la teva edat... si es que es deia jordi... no ho recordo bé!
    vinga, petons!!!!!

    AnNna

  • Excel·lent!![Ofensiu]
    Mònica Prats | 03-03-2005 | Valoració: 10

    És preciós aquest relat...és cert que tens 13 anys? doncs et felicito!! M'ha agradat moltïssim.Ets una artista.Està molt ben escrit i el contingut és meravellós....Em costarà molt posar-me a la teva alçada!!Enhorabona!!

  • et dius "tramuntana"[Ofensiu]
    Capdelin | 27-01-2005 | Valoració: 10

    aquesta pinzellada tant i tant poètica "i jo em faig dir tramuntana"... que escampes amb tota intenció pel teu relat, amb premeditació... es mereix un gran 10!!!!! un relat magnífic, original, poètic, sensual... t´ha sortit CLAVAT, Laura, i als teus 13 anys... és una obra d´art! i ara, quan senti amb ma pell el bufec de la tramuntana... ja no em serà tan enemiga... i em recordarà a tu... vent gironí, amic de la Laura je je je
    que segueixis així, animada. amb ganes d´escriure, de somiar, d´estimar... i que algun dia aquest vent... agafi nom i cara i et sigui tant i tant amic... com el del teu relat... o ja és ELL? je je je
    ptnets i una abraçada wapixima!!!! ( eis, recull la roba que t´has tret... que ara ja no és el teu vent... és un aire gèlit i malparit que ve del nord... no t´enfïis d´ell... gela l´ànima! mu``a!!!

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440048 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com