Sex-appeal

Un relat de: camarassa

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Realment t'anadones que la teva vida és una puta merda, quan algú del voltant, ja sigui amic o conegut, disfruta i esprem la vida fins extreure'n l'última gota. D. tenia sex-appeal, tothom ho sabia. A l'institut hi ha via dos grans grups diferenciats: els que tenien sex-appeal i els que només respiràvem. Coses del destí, a l'acabar l'institut ens vam fer amics, cosa que hauria d'estar prohibida: els que tenen sex-appeal mai poden ser amics dels que no en tenen. Dic que hauria d'estar prohibit, per evitar depressions innacessàries els que no es mengen un torrat. Un dia D. i jo vam quedar amb J. per fer un café. J. com per de costum va venir tard. D. va començar a recordar els embolics eròtico-festius qua havia mantingut, i jo, mentres deia el nom de la tia amb qui s'ho havia fet, i la postura, m'esforçava a riure, i a dir "ets una màquina", i em veia reflexat en el vidre del bar: gordo, sense sex-appeal i verge, la meva vida sexual només es limitava al porno. Cada cop em costava més aguantar el somriure. D. no parava de mirar-me fixament: vaig montar-m'ho amb dues ties, saps que és veure dues ties mengant-se el cony l'una a l'altre!! I el meu somriure congelat denotava flaquesa. Totes les noies que coneixiem, ell se les havia tirat, més d'altres que jo no sabia de la seva existència. Les noies que també m'havien agradat, ell se les havia repassat uns quants cops. Jo apartava la mirada i reia molt forçadament, i mirava el rellotge. J. estava trigant molt, i la meva vida era molt trista i insípida. Admirava la facilitat que tenia D. en mantenir relacions, una cosa que em produïa neguit i dessassossec. Jo vivia la sexualitat d'una manera patològica, que es limitava a una masturbació nocturna, a comprar pornografia cada cop més brutal i a iniciar-me en els Peep-shows. El següent pas seria contractar els serveis d'una puta.
No sé perquè D. i jo hem acabat sent amics, però ho som, i això a vegades, em provoca un intens malestar

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de camarassa

camarassa

60 Relats

62 Comentaris

53176 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Camarassa és una vila de la Noguera, i per ella hi passa el Segre. M'agraden els capvespres a Camarassa, pels carrers empedrats o bé en la petita platgeta que hi ha abaix, vora el riu. També t'hi pots banyar, o bé fer un picnic a la riba.