setzena dotzena de nanos

Un relat de: nuriagau
01. Sense futur
Aconseguí presentar-se a les eleccions, però dubtava que, fins i tot, el votessin els que l’acompanyaven a la candidatura.
(Tema: Campanyes d’eleccions)

———o0o———

2. Com més anys, més desenganys?
Recorda els desenganys de la infantesa, de la joventut, de la maduresa... I a la vellesa, què n’hi ha menys?
(Tema: Desenganys)

———o0o———

3. De professió, mentidera
A totes les clientes els dic que els escau molt bé la roba que s’emproven a la botiga on treballo.
(Tema: Mentides pietoses)

———o0o———

4. Rc is different
A qualsevol concurs, tothom hi participa amb el desig de guanyar. Als Reptes d’RC però...
(Tema: Participar és...)

———o0o———

5. Doble canvi
Els dos matrimonis anaren a un club d’intercanvi de parelles. Quan sortiren, decidiren mantenir el doble canvi a l’exterior.
(Tema: Canvi de parella)

———o0o———

6. Després del canvi de parella
Havia trobat a faltar els seus ex-sogres, ex-cunyats, ex-nebots i, fins i tot, l’ex-marit. Semblava que no havia passat Nadal!
(Tema: Anecdotari del dinar de Nadal 2010)


———o0o———

7. Intuïció masculina
Ella desembolicà el paquet de perfumeria:
–M’agrada –afirmà.
Ell, però, sospità que no havia encertat amb la caríssima crema antiarrugues.
(Tema:Regals originals)

———o0o———

8. Genètica i anys
Els ulls de la filla eren com els seus però desprenien espurnes de candidesa, ingenuïtat, curiositat, confiança i energia.
(Tema: Mirades)

———o0o———

9. Creences qüestionables
Després de presenciar la primera discussió de l’any, no entenia per què deien que brindar amb aigua donava mala sort.
(Tema: Mirades)

———o0o———

10. No volia excuses
Es casà amb la noia que li assegurà que no tenia mai mals de cap, després descobrí que patia lumbàlgies.
(Tema: Excuses)


———o0o———

Nanorelat guanyador

11. Una llengua que uneix
A ella li abellia fer-li un beset; ell desitjava un petó. Sense dir-se res, es trobaren amb les llengües enllaçades.
(Tema: Un valencià i un català es troben i...)

———o0o———

12. Existeixen les heroïnes?
Les dones, malgrat realitzin grans proeses, el seu desig de mantenir l’anonimat i romandre a l’ombra fan que passin desapercebudes.
(Tema: Dones heroiques)

———o0o———

Comentaris

  • crohnic | 25-04-2011

    Molt bons aquests nanos, Núria!! Ostres ja m'està entrant el cuquet de tornar a participar al nanorepte... A veure si algun dia m'hi torno a deixar caure, el problema és que requereix una mica de continuïtat a l'hora de connectar-te...
    Fins aviat!!

  • Boníssims, Núria[Ofensiu]
    Shaudin Melgar-Foraster | 19-04-2011 | Valoració: 10

    Com m’ha agradat llegir-los! I n’hi ha d’absolutament genials, com ara “Una llengua que uneix” i “Sense futur” –hahaha! Però de tots he gaudit. Gràcies per fer-me passar una estona molt bona.
    Una abraçada,
    Shaudin

  • Breus i provocadors[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-04-2011 | Valoració: 10

    Quina alegria tornar a saber de tu i veure’t activa per aquesta pàgina de narracions de tota mida!

    Fa temps que no llegia nanos teus, i recrear-me amb aquestes breus dosis d’enginy ha estat un regal per a la imaginació, ja que m’han suggerit mil i una història al darrera de cadascuna, i m'han permès imaginar situacions i personatges, ja que no pel fet d’estar construïdes amb poques paraules resulten menys “provocadores” ...

    Tal com dius en el teu comentari, darrerament hi ha una colla d’autors que escrivim microrelats, tot participant en la convocatòria dels “Secrets” respectius a cada mes: a veure si tu també t’animes!

    T’envio una abraçada que val per una dotzena,
    Unaquimera

  • bons nanos núria...[Ofensiu]
    joandemataro | 08-04-2011 | Valoració: 10

    com sempre, ets una especialista.
    i moltes gràcies a tu pel teu contacte durant aquest primer anyet meu a RC, com bé dius espero seguir entre voslatres per molts anys més
    una abraçada
    joan

Valoració mitja: 10