S'ESTA FENT GRAN...

Un relat de: Annalls
Aquell bebe que un dia als braços vaig tenir,
Aquella tendrá nina que vaig acaronar,
I a quí mai he parat de mirar …
S’esta fent gran,
S’esta fent gran,
En noieta ,alta i esbelta, transformant
Preciosa estrella que el mon descobreix,
Amb cor d’or i clara ment,
A poc a poc els passos et van portant ,
Vers la dona que seras,
Valerosa, bella, tendra i forta,
Creativa , sorprenent
Profundament inteligent,
La teva esencia de bebe en tu i en mi, sempre será.

Comentaris

  • Sí, es fan grans...[Ofensiu]
    Atlantis | 18-11-2013

    Un poema que parla del creixement d’una filla …ple de tendresa…
    El meu és semblant però es centra més en aquells moments de la infantesa, s’hi recrea i sap que no tornaran. Parla del pas del temps. Clar que la tendresa i aquests moments únics hi són presents!!!. A vegades no gaudim prou de les estones boniques!!!

    M’agrada que em comentis sempre.

    Una abraçada

  • Merci[Ofensiu]
    Annalls | 18-11-2012

    Gracies per explicar-m'ho. La veritat es que si sembla complicat però demanaré ajuda.
    Tenir un fill es el millor de la vida. Ànims futura mama.

  • Conmovedor i emotiu.[Ofensiu]
    Masvidal_MMIX | 17-11-2012

    M'he emocionat, imaginant el naixement i creixement de la teva filla. Especialment, perquè ja fa temps que ansio ser mare i cerco el moment més "apropiat" per a ser-ho. Gràcies.


    Per cert, aprofito per a respondre't per aquí com penjar una imatge. T'explico, posem que en aquest comentari vull penjar l'imatge d'un nadó. Tens dues opcions: Penjar-la d'internet o des de l'ordinador.

    1. Penjar-la d'internet:

    Cerco l'imatge al google i introdueixo:

    Nado

    ("nom
    En aquesta pàgina web hi pots fer proves per saber si el tamany és el que desitges. Només has d'anar canviant el número: http://www.w3schools.com/tags/tryit.asp?filename=tryhtml_image_test


    2. Penjar l'imatge des del PC:

    Primer vaig a: imageshack.us. Un cop allà, em registro (és gratuït).

    Un cop fet això, m'asseguro que està marcat "images/videos", pitjo sobre "Browse", selecciono l'imatge que vull, i després, on posa "image resize", hi puc triar la mida de l'imatge que vull fer servir i pitjo "upload now". Un cop fet això, t'ensenyarà com queda l'imatge. Sinó t'agradés el tamany, tornes a fer-ho. Si et convenç, baixes, copies l'url de "Link" i segueixes els pasos de la primera opció (1. Penjar-la d'internet).

    Al començament pot semblar molt complicat, o sigui que si tens algun dubte, pregunta'm al meu mail: masvidalMMIX@gmail.com

  • El pas del temps[Ofensiu]
    elenam | 14-11-2012

    El temps passa com un sospir, però sempre segueix aquella imatge i aquell amor de mare que perdura per sempre.
    Per cert felicitats pel relat, jo m'hi sento molt identificada.
    Enhorabona!!!

  • Passa el temps[Ofensiu]
    missatger | 03-11-2012

    Sóc mare des de fa poc i veig com passa el temps a passos gegants. Sento orgull i a la vegada por. Molt bonic aquest breu relat!

  • Res perdura tangiblement...[Ofensiu]
    Mena Guiga | 31-10-2012

    ...però sí en el record.
    Hi ha una unió des que va ser a la panxa i això és perpetu, invariable, ferm.

    Es fan grans i nosaltres també. I, no obstant, a vegades fan una expressió que de cop i volta veiem el nen/a que porten a dins, una màgia que existeix.

    Mena

  • els meus també es fan grans[Ofensiu]
    magalo | 31-10-2012

    El teu relat m'ha recordat a un de meu, que parlava del fill que s'ha fet gran i d'aquella enyorança que ens queda a les mares quan veiem que amb el pas del temps ja no som tan imprescindibles.Al menys això és el que em va passar a mi.
    ENLLAÇ AL MEU RELAT

    fins aviat
    Marta

  • Moltes Gràcies[Ofensiu]
    Annalls | 31-10-2012

    Gràcies de nou. Seràs per sempre la meva primera comentarista !!!.

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76323 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.