Servil i acabat

Un relat de: llibertària

Fa molt de temps que no sé res de tu, m'han dit que t'han vist al restaurant xinès del final de carrer, ara pensant amb tu trobo que la vam cagar decidint que era inútil continuar, no sempre és fàcil però ja ho vam donar per perdut. Ara que els dies passen i jo no puc més que estic deprimit, sols et vull dir noia de canyella, que si et trobes sola vine'm a veure ara que me'n torno a Sau. He passat els millors anys de la meva joventut amb la força de les armes però saps que jo no he nascut per militar, ho engego a pendre pel cul que estic cansat d'estar lluny de casa i m'espera el pare. Agafem la mà, pujem al tren de mitja nit on podem tornar a començar sense res a perdre. Junts de nou per primer cop prenent-nos un màgic whisky t'explicaré que no puc deixar de fumar però m'encendré el cigarro, i al teu costat ens vindrà a la ment records d'Irlanda i temps difícils que estan canviant com quan no volíem fer-nos grans. Creurem que ningú ens mourà d'aquí, potser tornarem a somiar amb la perestroika i ens enganyarem dient-nos que això és pot salvar, finalment entrarem al cel per la porta del servei. De fons la cançó de la noia de l'altre cantó del bar amb ella et diré que no sóc capaç de viure sense tu, que pensant amb tu els dies de cada dia m'han semblat frenètics com la vida per segons. Lluny de tot, en qualsevol d'aquells vespres de desembre, et faré tancar els ulls i com la primera nit, la del 11 de setembre a prop del mar farem l'amor la lluna i jo amb el foc al cos, on continuarem la mar de bé el nostre viatge llarg fins al final. Enviem un àngel que sigui com tu per cantar-li a cau d'orella BOIG PER TU.


Comentaris

  • sau!!![Ofensiu]
    ATZAVARA | 12-06-2007

    ha format part de la meva vida! per sempre!
    "..he vist la llum de les estrelles, he bessat llavis de mel, he volat per sobre els nuvols, he vist per dins el meu infern.....però si tu no hi ets, no tinc lloc on mirar-me...."

    atzavara

  • el torno a llegir[Ofensiu]
    Perestroika | 07-09-2006

    després de molt de temps, repassant el preferits, i em torna a emocionar...

  • Hola!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 30-07-2006

    Buscant per internet la lletra de "Fins al final", per a posar al meu flog, em trobo amb aquest relat... Ja veig que molts altres relataires t'han escrit dient que els agrada el grup, i jo m'afegeixo al "mogollón"!!
    De fet, el meu nick té a veure amb Sau, una cançó que diu "Viure sense tu" (Un sol ixent m'ha anat fent despertar, amb la promesa de viure sense tu...)

    Per cert , jo també tinc un relat que homenatja a Sau: "Qui haurà passat la nit amb mi?", que va amb la cançó "Corre, corre't, corre"...

    Petons, i ens anem llegint!

    Sol_ixent

  • AnNna | 09-06-2006 | Valoració: 9

    és com el meu "la vida és bonica però complicada" amb Els Pets! El que em van publicar al primer llibre! :) L'únic que el teu és una sola història...

    No sóc gaire de sau, bé, no ho vaig ser gaire, la notícia em va agafar quan era petitona i no n'havia sentit massa... així que... però em vaig comprar el "Un grapat de cançons per si mai et fan falta" i m'agrada :P I bastant :P

    M'ha agradat molt :)

    Apali!

    petonsss!


    annna**

  • Laivine | 12-02-2006 | Valoració: 10

    i demà ja fara 7 anys.... i encara ploro quan hi penso... :(

  • potser perquè[Ofensiu]
    Perestroika | 17-11-2005 | Valoració: 10

    Sau és part de mi, potser perquè enyorar és injust, potser perquè has sabut enllaçar aquests petits tresors..... ploro.

    Gràcies

  • Jo també el trobo a faltar.
    Un petonet.

  • Això és un deu!![Ofensiu]
    solarin | 26-09-2005 | Valoració: 10

    Com dels fragments de les cançons t'ha quedat així de bé aquest relat!
    A mesura que anava llegint m'han vingut al cap la música i el que falta de les lletres...
    Un grup magnífic... com el relat :p

  • xaropdetu | 09-08-2005 | Valoració: 9

    hola! esperava que en motiu de celebracio del teu primer aniversari aqui publiquesis un relat aixi te'l podria comentar jiji pero es igual, et comento aquest. i et vull dir que encara que no ens coneixem gaire; moltissimes felicitats, deu omplir molt aixo de celebrar que ja fa un any que vas començar a publicar els teus relats. be, espero que no sigui l'ultim! petons!

    XaRoPDeTu

  • M'has fet [Ofensiu]
    Ze Pequeño | 27-07-2005 | Valoració: 9

    reviure una pila de sensacions i records d'anys passats. Els concerts en què havia estat, gaudint de la música d'aquest grup. M'has fet posar els cabells de tot el cos de peu.

    Has fet un preciós homenatge. Jo també t'aplaudeixo i t'agraeixo el viatge que m'has proporcionat a un dels racons més poc visitats de la meva memòria.


    Una abraçada.

    Salz.

  • Estem drets aplaudint...[Ofensiu]
    Jofre | 27-07-2005 | Valoració: 9

    ... i continuarem.

    Enhorabona.

  • Un bon homenatge[Ofensiu]
    ITACA | 21-05-2005 | Valoració: 10

    Es màgnific i ple de bons records que han format part de moltes vides les quals han somiat amb el tren de mitja nit o també en Tancar els ulls, van marcar un temps amb la seva música, però pensa que Sau i en Carles mai han mort i mai ho faran, estem massa bojos per ells com per oblidar-los. Molt bonic Laura m'ha agradat moltissim.

    ITACA

  • Laureta, quina sorpresa![Ofensiu]
    Magdeta | 03-04-2005

    aaaaaaix, ens trobem als llocs més insòlits tu i jo... ja ho saps, escrius molt bé...
    i ets genial.
    I encara que gairebé no ens veiem mai ocupes un lloc al meu cor
    T'estimo molt Laura!
    Petons preciosa.

  • hi ha coses que no s'obliden...i menys persones[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 15-02-2005

    ben trobat, aquest record...
    m'has fet recordar el despertar d'aquell fatídic dissabte...i tot el que vaig arribar a plorar....cada vegada que escolto SAU, em venen mils d'imatges al cap....
    això no s'esborrarà mai del cap...
    felicitats!

Valoració mitja: 9.56